Snickers nakolanniki rzemieślnicze 9110
Snickers Workwear

Snickers nakolanniki rzemieślnicze 9110

89,99 zł
114,99 zł
-22%
Cena regularna : 114,99 zł Najniższa obniżka 30 dni przed obniżką : 89,99 zł

Do sporadycznego przyklękania.

Ilość

  W magazynie, wysyłka natychmiast

Dostawa od 0 zł

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

  30 dni na zapłatę PayPO / Spingo

Dostępne dla firm i klientów indywidualnych

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 9 punktów o wartości 0,90 zł

Snickers nakolanniki rzemieślnicze 9110 to podstawowy model nakolanników ochronnych przeznaczonych dla aktywnych użytkowników, którzy w pracy dużo się przemieszczają. Dobrze chronią przed uderzeniami o podłoże i amortyzują nierówności oraz drobne przedmioty jak kawałki gruzu czy kamienie.

Snickers nakolanniki rzemieślnicze 9110 cechy produktu:

  • lekkie i elastyczne nakolanniki do spodni roboczych,
  • oferują dobrą amortyzację oraz wyłapują drobne przedmioty i nierówności podłoża,
  • pasują do wszystkich spodni Snickers Workwear,
  • doskonale dopasowują się do systemu KneeGuard™,
  • wykonane z miękkiej pianki,
  • można prać w pralce,
  • rozmiar uniwersalny,
  • certyfikat: EN 14404 (typ 2 poziom 1),
  • kod produktu: 9110.




Nie wiesz które nakolanniki wybrać? Sprawdź nasz poradnik:

 

Snickers 9110 nakolanniki dla ochrony kolan i wygody

Czy wiesz, że prawie połowa schorzeń kolan u pracowników wywoływana jest przez nieprawidłową ochronę podczas klękania? Nie ryzykuj! Twoje kolana będą Ci wdzięczne. Nakolanniki rzemieślnicze 9110 wykonane zostały z miękkiej pianki polietylenowej. Do umieszczenia w kieszeniach spodni roboczych z systemem pozycjonowania KneeGuard™. Wyjątkowy kształt pozwala na najlepsze dopasowanie nakolanników w trakcie pracy.


Chcesz wiedzieć więcej o sprzęcie ochronnym? Odwiedź nasz blog!

Szczegóły Produktu

7332515025685

Opis

Praca na kolanach
Sporadyczne klękanie

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl