Snickers nakolanniki rzemieślnicze 9110
Snickers Workwear

Snickers nakolanniki rzemieślnicze 9110

89,99 zł
114,99 zł
-22%

Najniższa cena produktu w ciągu 30 dni przed promocją 148,99 zł z dnia 02.10.2023

Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość

  W magazynie, wysyłka natychmiast

Dostawa od 0 zł

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 9 punktów o wartości 1,00 zł

Snickers nakolanniki rzemieślnicze 9110

Model: nakolanniki 9110

Wymiary: uniwersalny

Norma: EN 14404 (typ 2 poziom 1)




Snickers 9110 nakolanniki dla ochrony kolan i wygody

Czy wiesz, że prawie połowa schorzeń kolan u pracowników wywoływana jest przez nieprawidłową ochronę podczas klękania? Nie ryzykuj! Twoje kolana będą Ci wdzięczne. Nakolanniki rzemieślnicze 9110 wykonane zostały z miękkiej pianki polietylenowej. Do umieszczenia w kieszeniach spodni roboczych z systemem pozycjonowania KneeGuard™. Wyjątkowy kształt pozwala na najlepsze dopasowanie nakolanników w trakcie pracy.

Cechy produktu Snickers nakolanniki rzemieślnicze 9110:

  • wytrzymałe z zewnątrz, miękkie i wygodne od strony kolana,
  • lekkie i elastyczne nakolanniki, - możliwość docięcia na wymiar,
  • pasują do wszystkich spodni Snickers Workwear wyposażonych w system KneeGuard™.


Chcesz wiedzieć więcej o sprzęcie ochronnym? Odwiedź nasz blog!

Szczegóły Produktu

7332515025685

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 [email protected]