Longsleeve Snickers 2496
Najniższa cena produktu 99,99 zł z dnia 28.04.2024
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 99,99 zł z dnia 28.04.2024
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 10 punktów o wartości 1,00 zł
Longsleeve Snickers 2496 to klasyczna koszulka z długim rękawem wykonana z bawełny. Doskonały produkt pod znakowanie firmowe jako odzież robocza lub reklamowa.
Longsleeve Snickers 2496 cechy produktu:
- klasyczny prosty t-shirt z długim rękawem,
- wykonany z trwałej bawełny,
- elastyczny ściągacz wokół szyi wykonany z materiału LYCRA,
- wzmocnione szwy,
- wewnętrzny nadruk zamiast wszywki z rozmiarem,
- materiał: 100% bawełna,
- gramatura materiału: 160 g/m2,
- kod produktu: 2496.
Longsleeve Snickers 2496 został zaprojektowany dla użytkowników, którzy poszukują prostej, bawełnianej koszulki z długim rękawem pod znakowanie firmowe lub reklamowe. Longsleeve 2496 będzie trwałą i sprawdzoną bazą pod odzież firmową i pracowniczą. Do produkcji tego modelu wykorzystano doskonałej jakości bawełnę o niskiej gramaturze, która gwarantuje komfort i elastyczność koszulki. Elastyczny, wykonany z LYCRA kołnierzyk, jest trwały i odporny na zniekształcenie w trakcie użytkowania.
Sprawdź inne koszulki w ofercie BalticBHP.
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Bawełna
- Krój
- Regular
- Kolekcja
- AllroundWork
- Warstwa
- Pierwsza
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|