Koszulka Snickers Fan Edition
Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją: 69,99 zł
Najniższa cena produktu 69,99 zł z dnia 09.05.2023
30 dni na zapłatę z PayPo
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 7 punktów o wartości 1,00 zł
Tej marki nikomu nie trzeba przedstawiać! Snickers Workwear podbił serca fachowców niezrównaną wygodą i jakością odzieży roboczej, połączoną z nowoczesnym designem. Jesteś miłośnikiem tej marki? Teraz możesz to wyrazić z koszulką Snickers Fan Edition.
Klasyczny t-shirt wyposażony w najbardziej rozpoznawalne logo w branży. Wyprodukowany na bazie popularnego modelu 2502 - 100% oddychającej bawełny o gramaturze 160 g/m2. Komfortowy krój, okrągły kołnierzyk i uniwersalny kolor sprawiają, że będzie to nie tylko doskonały t-shirt do pracy, ale też Twój ulubiony wybór na spotkania z innymi profesjonalistami. Wytrzymałość produktu zwiększają podwójne szwy, zastosowane przy kołnierzyku oraz na rękawach. Kontrastowe logo marki wyróżni Cię na tle innych pracowników. Daj się zauważyć innym miłośnikom marki z t-shirtem Snickers Fan Edition!
Koszulka Snickers Fan Edition cechy produktu:
- 100% bawełny,
- prosty krój,
- okrągły kołnierzyk,
- logo marki.
Zobacz inne ubrania robocze Snickers w ofercie Baltic BHP!
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane