Engelbert Strauss

    Kurtka HiViz Engelbert Strauss e.s.motion

    639,99 zł
    Powiadom mnie o dostępności
    Kolor
    • Jaskrawy żółty
    Rozmiar
    Zobacz tabelę rozmiarów
    Zobacz tabelę rozmiarów

    ROZMIARA. OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ [CM]B. OBWÓD PASA [CM]
    2XS81-8371-74
    XS84-8776-78
    S88-9379-84
    M94-10185-92
    L102-10993-100
    XL110-117101-110
    XXL118-127111-121
    XXXL128-137122-132
    XXXXL138-147133-143

    Nasze wskazówki doboru rozmiarów

    Pamiętaj, jeśli nie trafisz z rozmiarem, zawsze możesz zwrócić do nas zakupione produkty i masz na to aż do 101 dni*! Skorzystaj z superłatwego zwrotu za pośrednictwem strony szybkiezwroty.pl lub odeślij do nas zwracany produkt we własnym zakresie.


    Ważne przy wyborze rozmiaru odzieży


    Jak zmierzyć się w klatce piersiowej?
    Centymetrem krawieckim zmierz obwód w najszerszym miejscu klatki piersiowej. Pomiaru dokonaj w bieliźnie, cienkiej koszulce itd. - gruba bluza może zafałszować wynik.

    Jak zmierzyć się w pasie? Zapomnij o pomiarach metrówką, to niestety nie zda egzaminu. Weź centymetr krawiecki i zmierz obwód Twojego pasa w miejscu gdzie zazwyczaj nosisz spodnie. Sprawdź czy oglądane spodnie posiadają regulacje w pasie lub system elastycznego pasa i weź to pod uwagę dokonując pomiarów i wyboru rozmiarów.
    Jak zmierzyć się w biodrach? Niektórzy producenci podają dodatkową wartość w tabelach rozmiarów - jest to obwód bioder. Centymetrem krawieckim zmierz obwód w najszerszym miejscu. Pomiaru dokonuj w bieliźnie - spodnie np. z workami kieszeniowymi mogą zafałszować wynik.
    Jak mierzyć długość nogawki? Połóż swoje spodnie na płasko i zmierz odległość od kroku do końca nogawki centymetrem lub miarką. Zapamiętaj wynik i porównaj go z długościami nogawek przedstawionymi w tabeli. W ten sposób zdecydujesz czy wybrać rozmiar standardowy, skrócony czy wydłużony.


    Ważne przy wyborze rozmiaru butów


    W przypadku butów roboczych, w których spędzamy większą część dnia, wybór właściwego rozmiaru jest szczególnie ważny. Oto nasze wskazówki:

    Załóż skarpetę, którą będziesz nosić z obuwiem (zwłaszcza jeśli stosujesz grubsze skarpety, np. turystyczne), a następnie połóż stopę na kartce A4 umieszczonej na podłodze i obrysuj jej kształt. Długość odcinka pomiędzy krawędzią pięty, a najdalej wysuniętym palcem porównaj z tabelą rozmiarów producenta.
    Zwróć uwagę, że podnosek w obuwiu roboczym ogranicza możliwość „rozbicia” się buta.
    Znaczenie ma także pora pomiaru – wieczorem stopa jest większa niż rano, dlatego zalecamy pomiar na koniec dnia pracy.


    INSTRUKCJA POMIARU STOPY


    Jeśli masz wątpliwości jak dokonać pomiaru stopy możesz skorzystać z naszego wzoru do pomiaru, który znajdziesz klikając w link zamieszczony wyżej "instrukcja pomiaru stopy".  Najczęściej dzięki tym krokom naszym Klientom udaje się dobrać idealny rozmiar.

    Ilość

      Obecnie brak na stanie

    Dostawa od 0 zł

    Do 101 dni na darmowy zwrot

    NUMBER [count] użytkowników właśnie ogląda ten produkt

    Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 192 punktów o wartości 19,00 zł

    Kurtka HiViz Engelbert Strauss e.s.motion

    Model: e.s. motion

    Materiał: 100% poliester

    Wykończenie: przeciwdeszczowe, oddychające

    Nr katalogowy: 65396

    Kolor: HiViz żółty 

    Kurtka HiViz Engelbert Strauss e.s.motion - softshell do pracy w ciemności

    Kurtka typu softshell od znanego producenta odzieży roboczej - niemieckiej firmy Engelbert Strauss. Oddychająca, zabezpieczająca przed deszczem i wiatrem. Dzięki zastosowaniu pasów odblaskowych firmy 3M, będziesz równie widoczny w ciągu dnia jak i w nocy. Membrana zastosowana w kurtce odprowadza nadmiar ciepła i wilgoci na zewnątrz, dzięki czemu nawet po wielu godzinach użytkowania ciało pozostaje świeże i czyste. Kolejną z właściwości zastosowanej membrany jest ochrona przed wiatrem oraz wodą z zewnątrz, co pozwala na swobodną pracę podczas wiatru i deszczu.

    Kurtka HiViz Engelbert Strauss e.s.motion - podwójna regulacja szerokości

    Kaptur odpinany, z polaru, z zamkiem błyskawicznym idealnie dopasowuje się do wielkości głowy dzięki podwójnej regulacji szerokości - dopasowanie kaptura za pomocą ściągaczy z boku i na górze. Trzy boczne kieszenie zapinane na zamek, kieszonka na zatrzask. Na lewym rękawie kurtki trzy kieszenie na długopisy wzmocnione Cordurą oraz znak firmowy Engelbert Strauss. Mankiety rękawów z solidnymi, regulowanymi na szerokość taśmami Velcro. Kołnierz od środka ocieplony polarem. Wewnątrz kurtki regulowany pas, aby dopasować ją idealnie do ciała i nie dopuścić do dostania się zimnego powietrza pod spód. Elementy odblaskowe na piersiach, na plecach i rękawach dla lepszej widoczności po zmroku.

    Kurtka HiViz Engelbert Strauss e.s.motion cechy produktu:

    • deszczo i wiatoroodporna,
    • zamek błyskawiczny z warstwą chroniącą brodę przed przycięciem,
    • trzy zapinane na zamek kieszenie,
    • trzy kieszonki na długopisy wzmocnione Cordurą,
    • elementy odblaskowe na kurtce,
    • uszyta z materiału w kolorze HiViz,
    • zastosowane pasy odblaskowe firmy 3M
    • wysoka stójka i kołnierz ocieplone polarem,
    • odpinany kaptur z regulacją rozmiaru za pomocą ściągaczy,
    • wewnątrz kurtki regulowany pas,
    • regulowane taśmami Velcro mankiety rękawów. 


    Sprawdź inne kurtki w ofercie Balticbhp.pl!

    Szczegóły Produktu

    9999001188378

    Opis

    Materiał
    Syntetyczny
    Krój
    Regular
    Cechy materiału
    Wiatroodporny
    Kolekcja
    e.s.motion
    Cechy dodatkowe
    Elementy odblaskowe
    Kaptur
    Tak
    Warstwa
    Wierzchnia

    Reklamacja - najważniejsze informacje

    • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
    • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
    • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
    • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
    • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
    • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


    Najczęściej zadawane pytania:


    1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

    Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



    2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

    Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



    3. Jak wygląda proces reklamacji?

    Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



    4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

    Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



    5. Ile trwa reklamacja?

    Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



    6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

    Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



    7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

    Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

    • Nazwa : Do 101 dni na zwrot
    • Opis

      Najważniejsze informacje:

      • Czy mogę zwrócić produkt? Tak. Bez podawania przyczyny.
      • Czy mogę wymienić produkt? Tak. Możesz zwrócić produkt i złożyć kolejne zamówienie.
      • Ile czasu mam na zwrot? Do 101 dni, jeśli jesteś zarejestrowanym Klientem (po 14 dniach możesz odesłać tylko produkty nieużywane, z metkami i w oryginalnym opakowaniu). Jeśli jesteś Klientem niezarejestrowanym - przysługuje Ci ustawowe prawo do odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
      • Czy zwrot jest darmowy? Tak, dla zarejestrowanych klientów. 
      • Czy przy zakupie na fakturę mogę zwrócić produkt? Tak. 
      • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie. Wystarczy inny dowód zakupu lub zwrot przez konto na sklepie. 
      • Ile czasu muszę czekać na zwrot środków? Zazwyczaj 3-4 dni. Maksymalnie do 14 dni od otrzymania przez nas kompletu informacji i produktu.


      Najczęściej zadawane pytania:

      1. Ile czasu mam na zwrot produktu?

      Jeśli jesteś Klientem zarejestrowanym w Sklepie, produkt możesz zwrócić w terminie do 101 dni, o ile jest on nieużywany, z oryginalnymi metkami oraz elementami zabezpieczającymi i w oryginalnym opakowaniu. Standardowo, zgodnie z obowiązującymi przepisami przysługuje Ci do 14 dni na odstąpienie od umowy (zwrot).



      2. Jak dokonać zwrotu?

      Zwrotu możesz wygodnie dokonać przez system sklepu. Klient zarejestrowany dokonuje zwrotu w tym miejscu: zwrot dla zarejestrowanych klientów. Klient nie zarejestrowany może dokonać zwrotu w tym miejscu: zwrot dla niezarejestrowanych. Wybierz numer zamówienia i produkty do zwrotu, uzupełnij kilka informacji i gotowe, nie musisz wypełniać żadnych formalności. 



      3. Jak dokonać wymiany?

      Możesz wymienić produkt w ten sposób, że zwrócisz produkt którego nie chcesz zatrzymać i zamówisz nowy. Możesz poczekać na zwrot środków przed złożeniem kolejnego zamówienia lub od razu zamówić kolejny. 



      4. Czy muszę coś płacić za zwrot?

      Zarejestrowani klienci nie płacą za zwrot. 



      5. W jaki sposób i w jakim czasie otrzymam zwrot środków?

      Zwrot otrzymasz od nas w ciągu 3-4 dni roboczych od zweryfikowania otrzymanej od Ciebie paczki. Maksymalnie może nam to zająć 14 dni. Zwrot środków otrzymasz w taki sposób w jaki płaciłeś za zamówienie. Jeśli zamówienie opłaciłeś za pobraniem, wówczas zwrot otrzymasz na konto bankowe podane w formularzu. 



      6. Zwróciłem paczkę i nie otrzymałem pieniędzy. Dlaczego?

      Jeśli nie otrzymałeś od nas zwrotu środków, sprawdź swoją skrzynkę e-mail oraz powiadomienia na telefonie. Prawdopodobnie w formularzu zwrotu brakuje wymaganych danych.

    • Kliknij tutaj aby uzyskać więcej informacji