Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Kurtka robocza softshell Engelbert Strauss e.s. motion cechy produktu:
- Kurtka wykonana z wodoodpornego, wiatroszczelnego i oddychającego materiału dzięki technologii dryplexx®, idealna do pracy w trudnych warunkach atmosferycznych.
- Ocieplenie z pikowanym wypełnieniem oraz termo-reflektorowa strefa na plecach zapewniają skuteczną ochronę przed zimnem.
- Wytrzymały materiał wierzchni o gramaturze 310 g/m² wzmocniony w kluczowych miejscach tkaniną Cordura® dla zwiększonej trwałości.
- Regulowane elementy i detale, takie jak odpinany kaptur z podszyciem z polaru, regulowane mankiety z elastycznymi wewnętrznymi rękawami oraz regulowany dół kurtki, gwarantują doskonałe dopasowanie.
- Liczne kieszenie: 2 boczne z zamkami, 2 piersiowe (jedna z patką i napem, druga z zamkiem i Cordura®), 2 wewnętrzne (na zamek i rzep) oraz uchwyty na długopisy na lewym rękawie.
- Elementy odblaskowe z przodu, na plecach i na rękawach zwiększają widoczność w słabych warunkach oświetleniowych.
- Wysoki kołnierz wyściełany polarem oraz przedni zamek z ochroną podbródka i listwą przeciwwiatrową z napami zapewniają dodatkową ochronę przed zimnem i wiatrem.
- Materiał: 100% poliester (materiał wierzchni, podszewka i ocieplenie).
- Kod produktu: 65107 - czarny, 65127 - szary.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Engelbert Strauss
Kurtka Engelbert Strauss e.s.motion 2020 ocieplana
Snickers Workwear
Kurtka puchowa pikowana Snickers 8102 Allroundwork
Często wybierane do tego produktu: