Kominiarka Termoaktywna Snickers 9052 FlexiWork
Model: Flexiwork 9052
Materiał: 72% poliamid, 26% polipropylen, 2% elastan
Gramatura: 230 g/m2
Rozmiar: S/M, L/XL
Kolor: czarny
Kominiarka Snickers FlexiWork - zaawansowana ochrona
Termoizolacyjna kominiarka marki Snickers. Ciepła, wiatrochronna, elastyczna. Chroni czoło, uszy i nos przed zimnem i wiatrem. Wykonana z wysokiej jakości materiału. Szerokie wycięcie w okolicach oczu dla pełnej widoczności. Poliester, z którego jest wykonany produkt, jest szybkoschnący i oddychający. Dzięki elastanowi kominiarka jest rozciągliwa i dopasowuje się praktycznie do każdej głowy. Otwarte włókna materiału zapewniają stałą równowagę cieplną, bez uczucia gotowania się pod czapką. Rozmiar uniwersalny. Dostępna w kolorze czarnym.
Cechy produktu:
- wyjątkowo ciepła i elastyczna,
- zapewnia pełną widoczność,
- otworki wentylacyjne dla lepszej wentylacji.
Chcesz wiedzieć więcej na temat akcesoriów i artykułów BHP? Przeczytaj nasz blog!
Pytania
Czy można nosić tą kominiarke jako komin?
Może być ciężko przełożyć całą głowę przez otwór na oczy. W kategorii kominy i kominiarki robocze mamy bardzo duży wybór kominów Buff, Snickers, Strauss - zapraszamy do zapoznania się z ofertą.
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: