Czapkokask Airtech PS59 czapka antyskalpowa
Czapka Airtech PS59 to proste i komfortowe rozwiązanie dla osób poszukujących podstawowej ochrony przed obtarciami głowy o wystające przedmioty. Lekka konstrukcja czapki, komfortowa wyściółka w środku zapewniają wygodę użytkowania podczas całego dnia pracy.
Czapkokask Airtech PS59 cechy produktu:
- lekka czapka z daszkiem ze wzmocnieniem,
- pianka EPP pochłaniająca uderzenia,
- miękka wyściółka,
- plastikowa skorupa z licznymi otworami wentylacyjnymi,
- elementy odblaskowe dla lepszej widoczności,
- możliwość regulacji i dopasowania obwodu,
- gąbki i wyściółka zapobiegają otarciom,
- norma EN 812,
- regulacja obwodu głowy za pomocą klamry,
- kod produktu: PS59.
Czy czapkokask PS59 można stosować zamiast kasku ochronnego na budowie?
Czapkokaski, lekkie hełmy ochronne czy czapki antyskalpowe służą to ochrony głowy użytkownika przed otarciami i stłuczeniami o wystające przedmioty. Nie chronią przed spadającymi przedmiotami czy przed uderzeniem głową podczas upadku. Dlatego czapki antyskalpowe nie mogę być stosowane w miejscach gdzie wymagany jest kask ochronny.
Sprawdź inne produktu z kategorii czapkokaski.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: