Skarpetki Caterpillar stopki 3pak
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Skarpetki stopki znanego producenta Caterpillar to świetna propozycja na ciepłe dni. Model ten zapewnia wysoką oddychalność i dopasowanie. Wyposażony jest w ściągacz, zapobiegający spadaniu skarpetek z nóg. Zapewniają wysoki komfort użytkowania.
Cechy produktu:
- kolekcja work
- pakowane po 3 pary,
- materiał: 85% bawełna /10% poliester / 2% elastan / 3% poliamid
- lekkie i oddychające,
- dobrze dopasowują się do nogi,
- ściągacz zapobiegający spadaniu,
- stabilizacja w okolicy śródstopia,
- wzmocnione okolice palców i pięt.
Lekkie i przewiewne skarpetki stopki marki Caterpillar to świetny wybór na cieplejszą część roku oraz jako uzupełnienie do półbutów. Wykonane z bawełny z dodatkiem poliamidu, poliestru i elastanu. Zapewniają świetne dopasowanie i są oddychające. Część w okolicach pięty oraz w okolicach palców została dodatkowo wzmocniona.
Zobacz inne produkty Cat.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...Często wybierane do tego produktu: