Skarpety Solid Gear Light Performance 2 pary
Lekkie i niskie skarpetki o sportowym charakterze Solid Gear Light Performance. Doskonale sprawdzą się zarówno do pracy, jak i do użytku codziennego. Świetnie będą wyglądać z butami roboczymi Solid Gear.
Cechy produktu:
- 2 pary w opakowaniu w kolorze szarym lub zielonym,
- niskie, cienkie i lekkie,
- o sportowym charakterze,
- zapewniają maksymalną wentylację,
- wzmocnione w okolicach pięty i palców,
- wykonane z poliamidu pochodzącego z recyklingu,
- doskonale sprawdzą się z butami roboczymi Solid Gear,
- materiał: 54% poliamid, 43% poliamid z recyklingu, 3% elastan,
- kod producenta: szare - SG30016, zielone - SG30017.
Lekkie i niskie skarpetki o sportowym charakterze znanej marki Solid Gear. Model Light Performance. Opakowanie zawiera 2 pary w kolorze szarym lub 2 pary w kolorze zielonym. Skarpety zostały wzmocnione w okolicach pięty oraz palców. Są lekkie oraz zapewniają wysoką oddychalność, dzięki czemu nawet wielogodzinna praca nie jest w nich straszna. Wykonane są z poliamidu pochodzącego z recyklingu. Doskonale prezentują się razem z butami roboczymi marki Solid Gear.
Sprawdź inne modele dostępnych skarpet w kategorii bielizna!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Bluza robocza polarowa z kapturem Snickers 8058 AllroundWork
Często wybierane do tego produktu: