Skarpety Snickers 9214 przeznaczone do codziennej pracy, dostępne w 3 kolorach z wyraźnym, kontrastowym logiem Snickers Workwear. Miękkie i wygodne z przewaga bawełny i syntetycznymi dodatkami dla lepszej oddychalności. Sprzedawane w 3 paku, kupując 1 sztukę otrzymujesz 3 pary skarpet.
Skarpety Snickers 9214 3 PAK cechy produktu:
- sprzedawane w 3 paku,
- lekkie i wygodne skarpetki robocze,
- kanaliki powietrzne i struktura siatki w miejscach które wymagają najlepszej wentylacji,
- po wewnętrznej stronie skarpeta o strukturze frote,
- duże logo Snickers Workwear na spodzie,
- wzmocnione palce i pięta,
- 66% bawełna, 33% poliamid, 1% elastan,
- kod produktu: 9214.
Skarpety Snickers 9214 lekkie do wielu zadań
Skarpetki robocze Snickers 9214 dostarczane w opakowaniu zawierającym 3 pary to produkt do codziennego użytku zarówno w pracy jak i podczas innych aktywności. Wykonane z mieszanki bawełny oraz materiałów syntetycznych. Okolice najbardziej narażone na uszkodzenia skarpet czyli pięty oraz palce zostały wzmocnione dodatkową warstwą materiału. W strefach najbardziej narażonych na przegrzanie zastosowano siatkę wentylującą oraz kanaliki powietrzne poprawiające oddychanie i cyrkulacje powietrza.
Sprawdź inne produkty Snickers Workwear w ofercie BalticBHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: