Buty robocze New Balance Cremorne BOA S3L

739,99 zł
Kolor: Czarny
  • Czarny
  • Szary
  • Brązowy
42
40
40.5
41.5
42
42.5
43
44
44.5
45
45.5
46.5
47.5
49
50
Ilość
Wysyłka 7 dni
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Hej! kup ten produkt i odbierz  74 punktów Baltic Club  warte  14,80 zł
Norma
ESD - ochrona przed wyładowaniami elektrostatycznymi
FO - odporność podeszew na olej napędowy
HRO - odporność spodów na kontakt z gorącym na kontakt z gorącym podłożem
P - odporność na przebicie z siłą 1100N
SR - odporność na poślizg na posadzce z płytek ceramicznych pokrytej gliceryną
Waga 1 buta r 42
653
Materiał
Syntetyczny
Normy EN
EN 20345
Klasa ochrony obuwia
S3L
Podnosek
Kompozytowy
Wkładka antyprzebiciowa
Tak
Zapięcie
BOA
Membrana wodoodporna
Nie
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Producent: New Balance

Alfa i Omega Sp. z o. o. sp. k.

Północna 12

67-200 Głogów

e-sklep@aio.com.pl