Snickers 2708 koszulka polo
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Snickers Workwear
Snickers koszulka polo 2715
Koszulka robocza, którą chętnie założysz także na co dzień? Model Snickers 2708 koszulka polo to klasyczna propozycja na cieplejsze dni. Starannie wykończona, zapinana na guziki i ozdobiona kieszonką, wyróżnia się nie tylko designem, ale także solidnym wykonaniem.
Cechy produktu:
- tkanina z połączenia poliestru i bawełny,
- certyfikat Oeko-Tex,
- wyjątkowo trwała, dzięki wysokiej gramaturze materiału,
- wzmocnione szwy na ramionach i przy szyi,
- zapinana na trzy guziki,
- kieszonka na piersi,
- dyskretna metka z logo marki,
- wewnątrz - nadrukowana metka,
- ponadczasowy fason,
- skład: 65% poliester, 35% bawełna,
- kod producenta: 2708.
Męska koszulka polo znanego producenta odzieży roboczej - marki Snickers Workwear. Materiał opatrzony certyfikatem Oeko-Tex: połączenie poliestru i bawełny, trwałe, ale przewiewne. Polo męskie 2708 wyróżnia się ponadczasowym designem: zapinane na trzy guziki, wyposażone w kieszonkę na piersi oraz dyskretną metkę z logo producenta. Starannie wykończony kołnierzyk oraz rękawy. Ten model polówki zachowa swój fason i kolor nawet przy praniu w wyższej temperaturze, dlatego doskonale sprawdzi się dla wymagających użytkowników. Możesz wyglądać świetnie podczas ciężkiej pracy, w czasie spotkania i w wolnych chwilach, mając w swojej garderobie tę polówkę.
Sprawdź inne produkty Snickers Workwear w naszej ofercie!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...Często wybierane do tego produktu: