Snickers koszulka polo 2715
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Wiosenno-letnia propozycja: Snickers koszulka polo 2715 to klasyk, którego nie może zabraknąć w Twojej szafie. Męska koszulka polo sprawdzi się w ciepłe dni, gdy chcesz zadbać o swój komfort, ale jednocześnie wyglądać dobrze w pracy, na spotkaniu i w czasie wolnym.
Cechy produktu:
- prążkowany kołnierzyk i brzegi rękawów,
- wykonana z solidnego, technicznego materiału z certyfikatem Oeko-Tex,
- drukowana metka - bez ryzyka podrażnień,
- wysoka gramatura materiału zapewniająca trwałość,
- wzmacniane szwy na karku,
- skład: 65% poliester, 35% bawełna,
- kod producenta: 2715.
Polo męskie marki Snickers, wykonane z przyjemnego w dotyku i wyjątkowo solidnego materiału, bezpiecznego nawet dla wrażliwej skóry, co potwierdza certyfikat Oeko-Tex. Ten model polówki łączy cechy znane ze świata odzieży roboczej z casualowym designem. Klasyczna koszulka polo sprawdzi się w letnie dni, kiedy chcesz wyglądać dobrze, ale czuć się swobodnie i komfortowo. Wysoka gramatura materiału oraz wzmocnione szwy na karku to gwarancja wytrzymałości. Jeśli szukasz koszulek, które dłużej będą wyglądać jak nowe, to propozycja dla Ciebie. Prążkowany kołnierzyk, wykończenie rękawków oraz wstawki w kontrastowym kolorze nadają tej koszulce do pracy wyjątkowego charakteru.
Chcesz wiedzieć więcej na temat artykułów i akcesoriów BHP? Wejdź na nasz blog!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Osoba odpowiedzialna:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Koszulka robocza Snickers 2590 AllroundWork
Często wybierane do tego produktu: