Snickers Workwear

    Kieszeń ochronna na smartfon Snickers 9746

    104,99 zł
    Ilość

      Ostatnie sztuki w magazynie

    Dostawa od 0 zł

    Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 1

    Wysyłka w 24H

    Do 101 dni na darmowy zwrot

     

    100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

     

    Gwarancja oryginalności produktów

    Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 10 punktów o wartości 1,00 zł

    Wyposaż się w ochronną kaburę na smartfon znanej i cenionej marki Snickers i uchroń swój telefon przed wodą oraz pyłem podczas pracy. Etui pasuje do większości smartfonów i jest przypinane do paska lub uchwytu na narzędzia.

    Cechy produktu:

    • elastyczna konstrukcja,
    • pasuje do większości modelów smartfonów,
    • mocowane do pasów oraz uchwytów narzędziowych,
    • posiada amortyzującą wyściółkę,
    • kod producenta 9746.

    Wytrzymałe etui ochronne na telefon typu smartfon marki Snickers zapewnia skuteczną ochronę przed wodą i pyłem w czasie pracy. Kabura posiada elastyczną konstrukcję, dzięki czemu można ją przymocować do pasów oraz uchwytów narzędziowych. Etui posiada zgrzewane szwy, oraz wyposażone jest w amortyzującą wyściółkę, która zapewnienia dodatkowej ochrony. Model ten pasuje do większości smartfonów.

    Sprawdź też inne produkty z kategorii narzędzia i wyposażenie!

    Szczegóły Produktu

    7332515347916
    Powiadom mnie o dostępności

    Reklamacja - najważniejsze informacje

    • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
    • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
    • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
    • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
    • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
    • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


    Najczęściej zadawane pytania:


    1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

    Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



    2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

    Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



    3. Jak wygląda proces reklamacji?

    Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



    4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

    Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



    5. Ile trwa reklamacja?

    Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



    6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

    Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



    7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

    Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.