• Nowy
Snickers Workwear

Torba nieprzemakalna Snickers 9626

269,99 zł
Ilość

  Ostatnie sztuki w magazynie

Dostawa od 0 zł

Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 1

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

 

100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

 

Gwarancja oryginalności produktów

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 27 punktów o wartości 3,00 zł

Torba nieprzemakalna Snickers 9626 to prawdziwy must have w garderobie każdego prawdziwego fana marki Snickers Workwear. Idealna do transportowania i przechowywania ubrań, jak i wyposażenia potrzebnego do pracy. Wodoodporny materiał doskonale zabezpiecza przed brudem i wilgocią.

Cechy produktu:

  • chroni przed brudem i wilgocią,
  • odporna na rozdarcie,
  • w pełni wodoszczelna,
  • lekka i solidna,
  • zgrzewane szwy,
  • zwijane otwarcie od góry,
  • szeroki pasek na ramie,
  • kieszeń zamykana na zamek błyskawiczny,
  • kieszeń na identyfikator,
  • pojemność 30l,
  • materiał: poliamid ripstop,
  • kod producenta 9626.

Torba nieprzemakalna Snickers 9626 wykonana z odpornego na przetarcie i rozdarcie materiału poliamid ripstop. Doskonale chroni przed brudem oraz wilgocią. Torba wyposażona w wygodny, szeroki pasek naramienny oraz zwijane otwarcie od góry. Lekka i całkowicie wodoszczelna, dzięki zgrzewanym szwom. Wyposażona w kieszeń zewnętrzną zamykaną na suwak błyskawiczny oraz kieszeń na identyfikator. Torba idealna do przenoszenia oraz przechowywania ubrań i narzędzi potrzebnych do pracy. Pojemność: 30 litrów.

Sprawdź też inne produkty marki Snickers Workwear

Szczegóły Produktu

7332515361493
Powiadom mnie o dostępności

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.