Identyfikator z tasiemką Snickers 9759
Profesjonalny identyfikator na smyczy Snickers 9759 to gwarancja wysokiej jakości oraz precyzji wykonania. Przydatny jest w wielu branżach, gdzie wymagana jest identyfikacja pracownika. Doskonale sprawdzi się także jako akcesorium do przechowywania kart dostępu oraz RFID.
Cechy produktu:
- bardzo wytrzymały,
- praktyczny w użyciu,
- samo-zwalniająca sprzączka umożliwiająca łatwe odpięcie identyfikatora,
- może być mocowany do odzieży lub noszony na szyi,
- wykonany z porządnego plastiku ABS,
- tasiemka wykonana z poliestru,
- kod producenta: 9759.
Wysokiej jakości identyfikator z tasiemką Snickers Workwear 9759 wykonany jest z niezwykle wytrzymałego plastiku ABS. Praktyczny w użytku. Doskonale chroni dokumenty przed uszkodzeniem oraz zapobiega zgubieniu. Poliestrowa tasiemka pozwala na noszenie identyfikatora na szyi lub przymocowanie go do odzieży. Wyposażona jest w zwiększająca bezpieczeństwo, samo-zwalniającą sprzączkę, która pozwala na łatwe i szybkie odpięcie identyfikatora w razie potrzeby. Etui na identyfikator ze smyczą w uniwersalnym rozmiarze.
Zobacz także inne dostępne produkty marki Snickers Workwear.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Kominiarka Termoaktywna Snickers 9052 FlexiWork
Często wybierane do tego produktu: