Engelbert Strauss

Engelbert Strauss e.s.vision szelki

129,99 zł
Ilość

  Obecnie brak na stanie

Dostawa od 0 zł

Do 101 dni na darmowy zwrot

 

30 dni na zapłatę z PayPo

 

100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

 

Gwarancja oryginalności produktów

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 13 punktów o wartości 1,00 zł

Engelbert Strauss e.s.vision szelki

Model: e.s.vision

Materiał: 75% poliester/25% elastan

Rozmiar: uniwersalny

Kolor: czarne

Nr katalogowy: 9071140

Engelbert Strauss e.s.vision szelki dla komfortu bez ucisku

Wysokiej jakości, czarne i rozciągliwe szelki do spodni roboczych marki Engelbert Strauss. Ich cechą charakterystyczną jest szerokość pasków - aż 5 cm dla jak najlepszego komfortu noszenia bez uczucia ucisku. Pasy łatwo regulowane wytrzymałymi i plastikowymi klamrami. Z tyłu również regulacja objętości, na plecach skrzyżowane paski i logo marki. Produkt zapewnia optymalny komfort noszenia i swobodę ruchów dzięki elastycznemu materiałowi, z którego są wykonane. Cienka warstwa gumy po wewnętrznej stronie zapobiega szybszemu zużywaniu się pasków. Model w kolorze czarnym, w uniwersalnym rozmiarze.

Cechy produktu:

  • wysokiej jakości produkt,
  • elastyczne i rozciągliwe,
  • szerokie, pięciocentymetrowe paski,
  • dostępne w kolorze czarnym,
  • pokryte gumą po wewnętrznej stronie,
  • regulowane z przodu i z tyłu plastikowymi klamrami.

Uwaga! Zdjęcia poglądowe. Produkt może różnić się wzorem loga producenta.

Zobacz inne produkty Engelbert Strauss w ofercie Baltic BHP!

Szczegóły Produktu

9999001022313
Powiadom mnie o dostępności

Opis

Kolekcja
e.s.vision

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.