

Engelbert Strauss pasek do spodni e.s.Strech Belt
Najniższa cena produktu w ciągu 30 dni przed promocją 64,99 zł z dnia 02.10.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 6 punktów o wartości 1,00 zł
Engelbert Strauss pasek do spodni e.s.Strech Belt
Model: e.s. Strech Belt
Materiał: poliamid, stretch
Rozmiar: 80-95 cm/ 100-115 cm/ 120-135cm
Kolor: czarny ze srebrną sprzączką
Nr katalogowy: 8242080/8242000/8242020
Engelbert Strauss pasek do spodni e.s.Strech Belt - wygoda, komfort i dopasowanie
Wysokiej jakości pasek do spodni firmy Engelbert Strauss z metalową klamrą z dużym logiem strusia. Pasek wykonany z poliamidu z domieszką stretchu dzięki czemu jest elastyczny i rozciąga się podczas ruchu. Ten pasek zapewni Ci doskonały komfort pracy i wygodę. Dostępny kolor czarny ze srebrną sprzączką. Występuje w trzech rozmiarach: 80-95 cm, 100-115 cm oraz 120-135cm.
Cechy produktu Engelbert Strauss pasek do spodni e.s.Strech Belt:
- elastyczny z domieszką streczu,
- rozciąga się i dopasowuje,
- solidna stalowa klamra z dużym logiem Engelbert Strauss,
- występuje w trzech długościach: 80-95 cm, 100-115 cm oraz 120-135cm
- dostępny w kolorze czarnym ze srebrną klamrą.
Chcesz wiedzieć więcej temat akcesoriów i odzieży BHP? Wejdź na nasz blog!
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Syntetyczny
- Cechy materiału
- Elastyczny
- Przedział cenowy
- Do 50 zł
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|