Dassy

    Dassy Pasek elastyczny Saturnus

    44,99 zł
    49,99 zł
    -10%
    Ilość

      Dostępne w magazynie

    Dostawa od 0 zł

    Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 2

    Wysyłka w 24H

    Do 101 dni na darmowy zwrot

     

    100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

     

    Gwarancja oryginalności produktów

    Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 13 punktów o wartości 1,00 zł

    Dassy Pasek elastyczny Saturnus

    Model: Saturnus

    Materiał: 65% poliester, 35% polipropylen

    Rozmiar: one size - 135cm

    Kolor: czarny ze srebrną sprzączką

    Dassy pasek elastyczny Saturnus - wygodny i uniwersalny

    Męski pasek do spodni firmy Dassy z metalową klamrą i logo producenta. Wykonany z poliestru i polipropylenu.  Dostępny w jednym uniwersalnym rozmiarze - 135 cm. Łatwy i szybki system zapinania. Nowoczesny styl w praktycznym produkcie. Ten pasek zapewni Ci doskonały komfort pracy, nadając się do noszenia na co dzień.

    Dassy Pasek elastyczny Saturnus cechy produktu:

    • wykonany z poliestru i polipropylenu,
    • uniwersalny rozmiar,
    • łatwy system zapinania,
    • solidna stalowa klamra z nazwą marki.


    Chcesz wiedzieć więcej temat akcesoriów i odzieży BHP? Odwiedź nasz blog!

    Szczegóły Produktu

    5414729021249
    Powiadom mnie o dostępności

    Opis

    Materiał
    Syntetyczny
    Przedział cenowy
    Do 50 zł

    Reklamacja - najważniejsze informacje

    • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
    • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
    • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
    • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
    • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
    • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


    Najczęściej zadawane pytania:


    1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

    Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



    2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

    Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



    3. Jak wygląda proces reklamacji?

    Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



    4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

    Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



    5. Ile trwa reklamacja?

    Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



    6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

    Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



    7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

    Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.