Bluza robocza polarowa z kapturem Snickers 8058 AllroundWork
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Snickers Workwear
Impregnat do odzieży wodoodpornej Snickers 9912
Klasyczna bluza polarowa z kapturem i zamkiem błyskawicznym. Doskonała do codziennego użytku w pracy, jak i poza nią. Model przyjazny środowisku – wykonany w 100% z pochodzących z recyklingu włókien poliestrowych.
Cechy produktu:
- przyjazna środowisku - w 100% z recyklingu,
- szczotkowana warstwa wewnętrzna,
- płasko wykończone szwy,
- kaptur i wysoki kołnierz,
- 2 kieszenie wewnętrzne,
- zasuwane kieszenie boczne oraz kieszeń na piersi,
- otwory na kciuki w mankietach,
- materiał: 48% poliester Repreve®, 52% poliester z recyklingu; gramatura aż 255 g/m2,
- kod producenta: 8058.
Bluza robocza Snickers 8058 AllroundWork przeznaczona jest do codziennego użytku. Wykonana w 100% z włókien poliestrowych pochodzących z recyklingu, w tym w 48% z certyfikowanych włókien poliestru Repreve®. Bluza polarowa ze szczotkowaną warstwą wewnętrzną zapewniającą doskonały komfort. Materiał zewnętrzny jest gładki i przyjemny w dotyku, a szwy płasko wykończone. Wyposażona w kaptur oraz wysoki kołnierz chroniący szyję przed zawianiem. Posiada także dużą liczbę kieszeni – kieszeń na piersi oraz dwie boczne zapinane na zamek błyskawiczny, a także dwie wewnętrzne. Rękawy w mankietach posiadają otwory na kciuki zapobiegające podwijaniu się. Bluza męska idealna na co dzień.
Sprawdź też inne bluzy robocze dostępne w ofercie BalticBHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: