Bluza robocza Snickers 8041 FlexiWork
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Bluza robocza Snickers 8041 zapewnia komfort termiczny i nie ogranicza swobody ruchów, dzięki czemu doskonale sprawdzi się w pracy nawet w trudnych warunkach.
Bluza robocza Snickers 8041 wykonana z zapewniającego ciepło polaru, ze szczotkowaną warstwą wewnętrzną. Wygodny fason z przedłużanym tyłem, zapinana na zamek błyskawiczny. Dla lepszej ochrony przed wiatrem i chłodem bluzę wyposażono w kaptur z regulacją. W długich mankietach znajdują się otwory na kciuk, zabezpieczające przed podwijaniem rękawów. Kieszenie boczne oraz na klatce piersiowej zapinane na zamek błyskawiczny. Bluza robocza Snickers 8041 sprawdzi się jako warstwa pośrednia, a w cieplejsze dni z powodzeniem zastąpi kurtkę.
Bluza robocza Snickers 8041 FlexiWork cechy produktu:
- wykonana z ogrzewającego polaru,
- szczotkowana warstwa wewnętrzna,
- komfortowy fason,
- przedłużany tył,
- kaptur z regulacją,
- wysokie mankiety z otworami na kciuk,
- zapinana na zamek błyskawiczny,
- kieszenie boczne i na piersi zapinane na zamek błyskawiczny,
- skład: 100% poliester, 210 g/m2.
Zobacz inne ubrania robocze Snickers w ofercie Baltic BHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Bluza męska robocza Snickers 2810
Snickers Workwear
Bluza termiczna Snickers 9438 Flexiwork
Często wybierane do tego produktu: