• Kurtka polarowa Dassy Penza
  • Nowy

Bluza polarowa Dassy Penza

184,99 zł
Oszczędzasz: -17%
154,99 zł
Kolor: Czarny
  • Czarny
  • Granatowy
XS
XS
S
M
L
XL
XXL
3XL
4XL
Ilość
Wysyłka 5 dni
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  15.5 punktów  o wartości  3,10 zł
Nadruk
( Zobacz )
( Zobacz )
( Zobacz )
( Zobacz )
( Zobacz )
( Zobacz )
Nadruk wytrzymałą folią. Nadruk tylko z loga w PDF lub w krzywych - nie pracujemy na plikach JPG, PNG. Czas realizacji około 3-4 dni robocze. Prześlij logo/nadruk na print@balticenterprise.pl. Brak prawa zwrotu.
Za nadruk zapłacisz: 0

Bluza polarowa Dassy Penza cechy produktu: 

  • Elastyczne mankiety
  • Długi zamek błyskawiczny
  • Zamek z ochroną podbródka
  • 2 przednie kieszenie zapinane na zamek
  • Materiał: 100% poliester, +/- 260 g/m²
  • Micro polar fleece
  • Właściwości anty-pillingowe
  • Certyfikat OEKO-TEX® Standard 100

Ciepło i komfort na co dzień

Dassy Penza to ciepła i lekka bluza polarowa, idealna na chłodne dni. Wysokiej jakości materiał microfleece zapewnia doskonałą izolację i zapobiega mechaceniu. Elastyczne mankiety oraz wygodne kieszenie na zamek zwiększają funkcjonalność. Wybierz Dassy Penza i ciesz się wygodą oraz ciepłem przez cały dzień!

Materiał
Syntetyczny
Membrana wodoodporna
Nie
Krój
Regular
Kaptur
Nie
Warstwa
Środkowa
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Producent:

DASSY EUROPE

Pathoekeweg 15

Brugge - België 8000

info@dassy.eu