Dassy Felix bluza robocza
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Dassy Felix bluza robocza
Model: Felix
Materiał: 80%bawełna, 20%elastan
Gramatura: 290 g/m2
Kolor: czarny / granatowy / szary
Dassy Felix bluza robocza - wygodna, ciepła, nowoczesna
Bluza robocza Dassy Felix to doskonałe połączenie ciepła, elastyczności i wytrzymałości. Wysoki kołnierz zabezpiecza przed wiatrem. Produkt zapinany pod szyję na zamek błyskawiczny, z osłoną brody przed przycięciem. Długie rękawy zakończone ściągaczem. Dodatkowe przeszycia na rękawach i ramionach dla większej wytrzymałości i nowoczesnego designu. Bluza Dassy Felix nadaje się do wykonywania na niej nadruków metodą sitodruku i haftu. Wygodna, ciepła, przeznaczona jako ubranie robocze/sportowe na chłodniejsze warunki pogodowe. Ta bluza to obowiązkowa pozycja w Twojej roboczej garderobie.
Cechy produktu:
- wzmocnione szwy od ramienia do ramienia,
- zapinana na zamek,
- dwuwarstwowe szwy na karku, rękawie i w dole bluzy,
- nadaje się do haftu i sitodruku.
Sprawdź również inne produkty Dassy Workwear w ofercie balticbhp.pl!
Pytania
Jaki rozmiar ma Paweł na filmie?
Dzień dobry Mateusz, Paweł na filmie nosi rozmiar M.
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Bluza robocza polarowa z kapturem Snickers 8058 AllroundWork
Często wybierane do tego produktu: