Sandały robocze Solid Gear Vapor 3 Air
Doskonała wentylacja stopy połączona z bezpieczeństwem i wygodą użytkownika to cechy butów roboczych Solid Gear Vapor 3 Air. Zaawansowane technologie jak podeszwa Vibram® czy system szybkiego wiązania BOA® Fit łączą się tutaj z dbałością o zrównoważone korzystanie ze środowiska.
Sandały robocze Solid Gear Vapor 3 Air cechy produktu:
- nowoczesny design i nowoczesna kolorystyka,
- połączenie funkcjonalności i estetyki,
- wierzch buta wykonany z połączenia skóry LWG (sustainable leather) oraz wytrzymałego rip-stop,
- wygodne wiązania BOA® Fit,
- wykonana z poliestru pochodzącego z recyklingu wyściółka 3D,
- podeszwa wewnętrzna wykonana z elastycznego ETPU absorbującego i oddającego energię,
- zewnętrzna podeszwa Vibram®,
- wygodna wkładka OrthoLite®,
- certyfikat EN 20435 S1P,
- norma antyelektrostatyczna EN IEC 61340-4-3:2018,
- klasa ochrony S1P,
- podeszwa antypoślizgowa z certyfikatem SR, HRO (odporność na wysokie temperatury.
- Numer katalogowy: SG80016.
Model sandałów roboczych Solid Gear Vapor 3 z dodatkiem Air to doskonała propozycja do pracy w ciepłe dni oraz w miejscach pracy wymagających dobrej wentylacji, wygody i bezpieczeństwa. Buty wykonane z etycznie pozyskiwanych materiałów, wyposażone w szereg nowoczesnych technologii. Wygodę i komfort noszenia zapewniają podeszwa ze spienionego ETPU, który amortyzuje i pochłania energię podczas chodzenia dbając o ochronę stawów i kręgosłupa użytkownika. Wkładka ortopedyczna typu OrthoLite® zapewnia doskonałą cyrkulacje powietrza. Znana z obuwia górskiego antypoślizgowa podeszwa Vibram® odpowiada za optymalną ścieralność podeszwy ale i przyczepność buta. Dopełnieniem całości jest niezwykle wygodne w użytkowaniu wiązanie BOA® Fit, które pozawala na szybkie zapinanie buta i doskonałe dopasowanie.
Sprawdź również inne sandały robocze w naszej ofercie.
Skóra
HRO
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: