Buty robocze Sir Turkana S3
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 37 punktów o wartości 3,70 zł
Buty robocze Sir Turkana S3 to solidny but roboczy w klasie S3 wystylizowany w kolory camo, z dobrze zabezpieczonym podnoskiem ochronnym. Turkana nie tylko doskonale zabezpiecza stopę ale też świetnie wygląda.
Buty robocze Sir Safety Turkana S3 cechy produktu:
- nowoczesny i dynamiczny desing,
- aluminiowy podnosek ochronny,
- wkładka antyprzebiciowa z kompozytu,
- wykonane ze skóry Action Nubuck,
- podeszwa z opatentowanym systemem Responder,
- zabezpieczona pięta,
- podeszwa antypoślizgowa SRC.
Od butów roboczych oczekujesz wygody, wytrzymałości ale i doskonałego wyglądu? Model Sir Safety Turkana to doskonały wybór dla miłośników odważnego stylu w pracy. Skórzana cholewka Action Nubuck ułatwia utrzymanie czystości buta, a ciemne kolory połączone z militarną stylizacją camo maskują drobne zabrudzenia powstałe podczas dnia pracy. Opatentowany system Responder zastosowany w podeszwie i wkładce gwarantuje doskonałą amortyzacje i elastyczność podeszwy. Sir Safety Turkana S3 to wysokiej jakości obuwie ochronne, stworzone z myślą o zapewnieniu maksymalnego bezpieczeństwa i komfortu w miejscach pracy, gdzie występują różnego rodzaju zagrożenia dla stóp. Turkana S3 jest jednym z najnowszych modeli oferowanych przez renomowaną markę Sir Safety, która specjalizuje się w produkcji profesjonalnych artykułów ochronnych.
Zobacz wszystkie półbuty robocze w ofercie Baltic BHP!
Szczegóły Produktu
Opis
- Klasa ochrony obuwia
- S3
- Podnosek
- Aluminiowy
- Materiał
- Syntetyczny
- Wkładka antyprzebiciowa
- Tak
- Zapięcie
- Wiązane
- Membrana wodoodporna
- Nie
- Norma
- SRC
- Waga 1 buta, r. 42 (g)
- 567
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|