Czapka z daszkiem Snickers logo 9041
Snickers Workwear

Czapka z daszkiem Snickers logo 9041

74,99 zł
99,99 zł
-25%
Cena regularna : 99,99 zł Najniższa obniżka 30 dni przed obniżką : 84,99 zł
Kolor
  • Czarny
  • Szary
  • Granatowy
Ilość

  W magazynie, wysyłka natychmiast

Dostawa od 0 zł

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

  30 dni na zapłatę PayPO / Spingo

Dostępne dla firm i klientów indywidualnych

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 7 punktów o wartości 0,70 zł

Czapka z daszkiem Snickers logo 9041


Materiał:
100% bawełna

Model: 9041

Zapięcie: pasek z zatrzaskami


Klasyczna czapka baseballówka z daszkiem znanej, renomowanej szwedzkiej firmy Snickers Workwear. Z przodu widoczne wykonane z gumy logo producenta Snickers Workwear. Czapka w rozmiarze allsize – regulowana z tyłu. Obok zapięcia naszyty został również logotyp producenta, litera S. Otwory wentylacyjne na górze czapki pozwalają skórze głowy na swobodny przepływ powietrza, dzięki czemu unikamy uczucia przegrzania.

Czapka z daszkiem Snickers logo 9041 cechy produktu:

  • uniwersalny rozmiar,
  • sztywny daszek,
  • otwory wentylacyjne na górze,
  • intensywny, wytrzymały kolor,
  • wysokiej jakości nadruk.  


Sprawdź również inne produkty Snickers Workwear w ofercie balticbhp.pl!

Szczegóły Produktu

7332515279651

Opis

Akcja
Back to school
Wrześniowa wyprzedaż

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl