- NOWOŚCI
Bluza robocza ocieplana Dassy Pulse
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 33 punktów o wartości 3,30 zł
Dassy Pulse to bluza do pracy która ma wszystko czego potrzebujesz. Przyjemny miękki materiał, miłe w dotyku ocieplenie w formie miśka oraz ciepły i ocieplany kaptur który ochroni cię przed zimnym wiatrem. Dassy Pulse to będzie twój wybór na sezon jesień-zima!
Cechy produktu:
- wykonana z bawełny i poliestru,
- materiał: 80% bawełna / 20% poliester
- dodatkowe ocieplenie od wewnątrz,
- zapinana na długi zamek błyskawiczny,
- dwie kieszenie z przodu i jedna kieszeń ukryta,
- wysoki kołnierz i kaptur ściągany na troki,
- naszywki na rękawach wzmocnione Cordurą,
- dodatkowe, wzmocnione szwy,
- ściągacze w biodrach i na rękawach.
Bluza robocza ocieplana Dassy Pulse - komfort swetra i ciepło kurtki w jednym
Dassy Pulse to coś więcej niż zwykła bluza. To produkt, który oferuje komfort swetra i ciepło kurtki w jednym! Wygodna bluza robocza marki Dassy zapinana jest na całej długości na zamek błyskawiczny chroniący przed przycięciem brody. Wysoki dziany kołnierz dla zwiększenia ciepła. Dodatkowo bluza posiada dwuwarstwowy kaptur ściągany na troki. Dwie głębokie kieszenie z przodu i ukryta bezpieczna kieszeń zamykana na zamek błyskawiczny. Od wewnątrz wyścielana dodatkowo ciepłym i miękkim materiałem typu "miś". Z tyłu na rękawach naszywki na łokciach wzmocnione Cordurą. Materiałem wzmocnione zostały również szyja, rękawy i w ramiona - dodatkowe szwy. Dziany ściągacz w biodrach i w rękawach dla lepszego zabezpieczenia przed zimnem i podwiewaniem wiatru.
Sprawdź również inne produkty Dassy Workwear w ofercie balticbhp.pl!
Szczegóły Produktu
Opis
- Akcja
- Back to school
- Materiał
- Bawełna
- Krój
- Regular
- Cechy dodatkowe
- Wzmocnione szwy
- Kaptur
- Tak
- W zestawie
- Tak
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|