- Nowy
Trzewiki robocze Solid Gear Nautilus S3 SRC HRO
Najniższa cena produktu w ciągu 30 dni przed promocją 769,99 zł z dnia 02.10.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 77 punktów o wartości 8,00 zł
Oddychające, wygodne, z systemem ułatwiającym wiązanie BOA® i chroniące stopę przed urazami. Takie właśnie są buty robocze Solid Gear Nautilus!
Cechy produktu:
- zapewniają wysoką amortyzację,
- wykonane z solidnej skóry certyfikowanej przez LWG,
- posiadają wygodny system wiązania BOA®,
- mają kompozytowy podnosek i wkładkę antyprzebiciową,
- antypoślizgowe podeszwy oraz oddychające wkładki,
- zgodne z wymaganiami norm EN ISO 20345: 2011 S3, SRC, HRO,
- kod producenta SG61002.
Trzewiki robocze Nautilus producenta Solid Gear to połączenie stabilności i komfortu. Cholewka w tym modelu wykonana została z porządniej, certyfikowanej przez LWG skóry. Wylana podeszwa środkowa z PU wraz z oddychającymi wkładkami z pianki PU zapewnia niespotykaną wygodę i amortyzację. Podeszwa zewnętrzna w tych butach roboczych wykonana jest z antypoślizgowej gumy odpornej na oleje. Model Nautilus o klasie ochrony S3 wyposażony jest w kompozytowy podnosek z włókna szklanego oraz wkładkę antyprzebiciową chroniącą przed urazami. Trzewiki robocze dodatkowo wyposażone są w łatwy i szybki system wiązania BOA®.
Sprawdź też inne produkty z kategorii buty robocze!
Szczegóły Produktu
Opis
- Klasa ochrony obuwia
- S3
- Podnosek
- Kompozytowy
- Materiał
- Połączenie materiałów
- Wkładka antyprzebiciowa
- Tak
- Zapięcie
- BOA
- Membrana wodoodporna
- Nie
- Typ BOA
- M4
- Norma
- HRO
SRC
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane