Nóż rzemieślniczy Hultafors HVK
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Nóż rzemieślniczy Hultafors z serii Craftsman, doskonały do rozcinania twardych powierzchni. Uchwyt o ergonomicznym kształcie zwiększa bezpieczeństwo podczas użytkowania produktu, a wysokiej jakości stalowe ostrze gwarantuje funkcjonalność.
Cechy produktu:
- ostrze z japońskiej stali węglowej,
- grubość ostrza 2,5 mm,
- długość ostrza ok. 9,3 cm,
- ergonomiczny uchwyt,
- uchwyt i kabura z polipropylenu,
- system mocowania kabury do odzieży roboczej,
- kod producenta 380010.
Nóż Craftsman HVK dostosowany do potrzeb rzemieślników. Ostrze wykonane z japońskiej stali węglowej o grubości 2,5 mm, hartowane do 58-60 HRC. Ergonomiczny uchwyt oraz kabura na nóż z wytrzymałego polipropylenu. Dzięki zastosowaniu innowacyjnego systemu, kaburę można bez trudu przymocować do guzika na odzieży roboczej lub paska - dzięki temu nóż będzie zawsze pod ręką. Długość ostrza to ok. 9,3 cm, natomiast długość całkowita noża - ok. 20,8 cm.
Zobacz inne akcesoria przydatne w pracy w ofercie Balticbhp.pl!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...
Nite Ize
Nóż w formie breloka do kluczy Nite Ize DoohicKey Key Chain Knife
Często wybierane do tego produktu: