Nóż rzemieślniczy Hultafors HVK
Hultafors

Nóż rzemieślniczy Hultafors HVK

19,99 zł
29,99 zł
-34%

Najniższa cena produktu 19,99 zł z dnia 27.03.2023

Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość

  W magazynie, wysyłka natychmiast

Dostawa od 0 zł

Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 44

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

 

30 dni na zapłatę z PayPo

 

100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

 

Gwarancja oryginalności produktów

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 2 punktów

Nóż rzemieślniczy Hultafors z serii Craftsman, doskonały do rozcinania twardych powierzchni. Uchwyt o ergonomicznym kształcie zwiększa bezpieczeństwo podczas użytkowania produktu, a wysokiej jakości stalowe ostrze gwarantuje funkcjonalność.

Cechy produktu:

  • ostrze z japońskiej stali węglowej,
  • grubość ostrza 2,5 mm,
  • długość ostrza ok. 9,3 cm,
  • ergonomiczny uchwyt,
  • uchwyt i kabura z polipropylenu,
  • system mocowania kabury do odzieży roboczej,
  • kod producenta 380010.

Nóż Craftsman HVK dostosowany do potrzeb rzemieślników. Ostrze wykonane z japońskiej stali węglowej o grubości 2,5 mm, hartowane do 58-60 HRC. Ergonomiczny uchwyt oraz kabura na nóż z wytrzymałego polipropylenu. Dzięki zastosowaniu innowacyjnego systemu, kaburę można bez trudu przymocować do guzika na odzieży roboczej lub paska - dzięki temu nóż będzie zawsze pod ręką. Długość ostrza to ok. 9,3 cm, natomiast długość całkowita noża - ok. 20,8 cm.

Zobacz inne akcesoria przydatne w pracy w ofercie Balticbhp.pl!

Szczegóły Produktu

7317843800111
Powiadom mnie o dostępności

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.