


100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 7 punktów o wartości 1,00 zł
Nóż rzemieślniczy Hultafors RFR to produkt o wszechstronnym zastosowaniu. Dostosowany do potrzeb rzemieślników, dzięki zastosowaniu wysokiej jakości surowców będzie przydatny zarówno dla profesjonalistów, jak i domowych majsterkowiczów.
Nóż z serii Craftsman z ostrzem wykonanym z niemieckiej stali nierdzewnej o grubości 2,5 mm, hartowanym do 57-59 HRC. Naostrzony w kilku etapach, w tym także szlifowany na skórzanym pasku. Uchwyt wykonany z wytrzymałego polipropylenu. Ergonomiczny kształt rączki umożliwia pewny chwyt i zapewnia wygodę użytkowania. Produkt pasuje do kabury noża HVK. Długość całkowita noża to ok. 20,8 cm, natomiast długość ostrza wynosi ok. 9,3 cm.
Zobacz inne produkty Hultafors w ofercie Balticbhp.pl!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane