Dry Marker Znacznik Ołówek Hultafors 650100
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 5 punktów o wartości 0,50 zł
Dry Marker Znacznik Ołówek Hultafors 650100
Doskonały ołówek Hultafors 650100 z wygodnym chwytem i systemem automatycznego ostrzenia. Dzięki markerowi Hultafors zawsze wygodnie i precyzyjnie zaznaczysz obszar do cięcia, odległość czy zaznaczysz linię. Możesz spokojnie kreślić, rysować a on wciąż pozostanie ostry i precyzyjny. Marker przechowywany w wygodnej kaburze z której wyciągniesz go jednym ruchem dłoni, dzięki czemu nie musisz wypuszczać z rąk miarki czy poziomicy.
Dry Marker Ołówek automatyczny 650100
Przypnij marker do swoich spodni roboczych i sięgaj po niego jedną ręką. Zapomnij o ołówku który łamie się w najmniej odpowiednim momencie, a Ty musisz znowu odmierzać odległość czy wyznaczać linię. Kabura markera ma ergonomiczny kształt i jest łatwa do przechowywania np. w bocznej kieszeni spodni roboczych. Marker sprzedawany jest z wkładem znaczącym, jednak w dowolnej chwili możesz dokupić zestaw 10 dodatkowych rysików.
Dry Markery to popularne narzędzie do oznaczania linii, kropek, kresek, także na powierzchniach trudnych - jak płytki, drewno. Z powodzeniem zastępują standardowe ołówki stolarskie, które są kruche i trudniejsze w utrzymaniu.
Sprawdź inne dostępne narzędzia warsztatowe w naszej ofercie.
Szczegóły Produktu
Opis
- Przedział cenowy
- Do 50 zł
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|