Torba narzędziowa Hultafors 590180
Torba narzędziowa Hultafors 590180 – cechy produktu
- Zapinana na zamek komora główna ze składaną pokrywą
- 21 kieszeni i uchwytów na narzędzia, w tym zaczep na taśmę, uchwyt na taśmę mierniczą i uchwyt na młotek
- Zaprojektowana do noszenia podczas pracy z paskiem na ramię i szlufkami umożliwiającymi przymocowanie jej bezpośrednio do paska
- Wykonana z niezwykle wytrzymałego poliestru balistycznego 1680 Denier
- Przetestowana pod obciążeniem statycznym 30 kg
- Wymiary: 31 x 15 x 39 cm
Dlaczego warto wybrać torbę narzędziową Hultafors 590180
Wybierz torbę narzędziową Hultafors 590180 i zyskaj szybki dostęp do narzędzi w każdych warunkach. Dzięki solidnej konstrukcji i ergonomicznemu kształtowi idealnie sprawdzi się w codziennej pracy elektryków i konserwatorów. Wytrzymały materiał zapewnia długą żywotność, a liczne kieszenie i uchwyty pomagają w organizacji sprzętu.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
HULTAFORS GROUP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Santocka 39
71-083 Szczecin
office@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...