Plecak narzędziowy Hultafors 590130
Plecak narzędziowy Hultafors 590130 cechy produktu:
- Dwie duże komory zapinane na zamek błyskawiczny oraz wyściełana przegroda na laptopa do 15”.
- 48 kieszeni i uchwytów narzędziowych, w tym metalowy zaczep na taśmy miernicze oraz duża kieszeń zewnętrzna z paskiem do mocowania kabli.
- Ergonomiczne szelki o trójwymiarowym profilu i wentylowana wyściółka dla większego komfortu.
- Materiał: wytrzymały poliester balistyczny 1680 Denier, odporny na zużycie.
- Przetestowany pod obciążeniem statycznym 60 kg.
- Wymiary: 38 x 33 x 43 cm.
Dlaczego warto wybrać Plecak narzędziowy Hultafors 590130?
Ten plecak zapewnia wygodę i porządek dzięki licznym kieszeniom i uchwytom. Wytrzymała konstrukcja gwarantuje długowieczność nawet w wymagających warunkach pracy. Ergonomiczne szelki i wentylowana wyściółka zwiększają komfort noszenia przez cały dzień. To doskonały wybór dla profesjonalistów, którzy cenią funkcjonalność i trwałość.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
HULTAFORS GROUP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Santocka 39
71-083 Szczecin
office@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...