• Torba narzędziowa Hultafors 590150
  • Nowy

Torba narzędziowa Hultafors 590150

469,99 zł
Oszczędzasz: -11%
419,99 zł
Regularna cena: 469,99 zł Najniższa cena: 419,99 zł
Ilość
Wysyłka 48H
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  42 punktów  o wartości  8,40 zł

Nie zapomnij kupić do tego produktu....

Torba narzędziowa Hultafors 590150 cechy produktu

  • 34 kieszenie i uchwyty narzędziowe, w tym zaczep na taśmę izolacyjną i uchwyt na taśmy miernicze.
  • Konstrukcja w kształcie skrzynki zapobiega przewracaniu się torby.
  • Zawiera plastikowy pojemnik na mniejsze elementy z 12 przegródkami.
  • Torba wykonana z wytrzymałego poliestru balistycznego 1680 Denier.
  • Przetestowana pod obciążeniem statycznym 60 kg.
  • Wymiary: 34 x 31 x 47 cm.

Dlaczego warto wybrać torbę narzędziową Hultafors 590150?

Wytrzymała konstrukcja zapewnia długą żywotność nawet w trudnych warunkach. Przemyślane rozmieszczenie kieszeni i uchwytów ułatwia organizację narzędzi. Wygodny uchwyt i regulowany pasek na ramię umożliwiają komfortowe przenoszenie ciężkich ładunków. Dzięki pojemnikowi na drobne elementy wszystkie niezbędne akcesoria są zawsze pod ręką.

0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

HULTAFORS GROUP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Santocka 39

71-083 Szczecin

office@hultaforsgroup.pl