Bluza robocza z kapturem Snickers 8075 Polartec® AllroundWork
Bluza z kapturem Snickers 8075 to ciepła i funkcjonalna bluza z materiału micropolar Polartec®, która zapewnia dobra izolacje cieplną przez cały rok. Może być stosowana jako warstwa zewnętrzna w cieplejsze dni lub jako solidna izolacja podczas zimowych mrozów. Miękki i cienki micropolar jest wygodny w noszeniu i gwarantuje doskonały komfort cieplny.
Bluza robocza z kapturem Snickers 8075 Polartec® cechy produktu:
- lekki i ciepły materiał micropolar Polartec®,
- duże gumowane logo Snickers Workwear na piersi,
- obszerny i regulowany kaptur,
- zewnętrzna strona polaru w formie frotte od środa miękki i przyjemny w dotyku,
- odblaskowy sznurek przy kapturze,
- ściągacze na mankietach,
- dwie kiszenie zapinane na zamek błyskawiczny,
- Materiał: Polartec® 61% poliester z recyklingu, 39% poliester,
- kod produktu: 8075.
Gruby polar to ciepły polar? To już historia. Czas na cienkie i funkcjonalne materiały! Bluza Snickers Workwear 8075 wykonana z opatentowanego micropolaru Polartec® jest niezwykle lekka i cienka a jednocześnie ciepła. Wierzchnia strona wykonana w formie frotte a od zewnątrz przyjemny w dotyku miękki materiał. Duże logo Snickers Workwear z przodu spodoba się fanom marki. Polecamy ten model bluzy jako wierzchnią warstwę na okres wiosna - jesień oraz na warstwę izolującą podczas mroźnej zimy.
Zobacz inne bluzy robocze w ofercie BalticBHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Osoba odpowiedzialna:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: