Kurtka Snickers 1300 FlexiWork
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Kurtka Snickers 1300 FlexiWork to połączenie funkcjonalności, stylu i trwałości w jednym produkcie. Przeciwdeszczowa kurtka została stworzona z myślą o osobach, które wymagają nie tylko ochrony przed deszczem i wiatrem, ale także oczekują maksymalnej wygody i swobody ruchów w trakcie pracy.
Kurtka Snickers 1300 FlexiWork cechy produktu:
- wykonana z elastycznego materiału wzmocnionego włóknami rip-stop,
- wodoodporna i wiatroszczelna,
- klejone, nieprzemakalne szwy,
- odzież przeciwdeszczowa zgodna z normą EN 343,
- obszerny kaptur z daszkiem i odblaskowym logo Snickers,
- klejony zamek błyskawiczny z osłoną brody,
- wysoka stójka,
- mankiety regulowane na rzep,
- część od łokcia w dół wzmocniona materiałem CORDURA®,
- kieszeń na ramieniu z nieprzemakalnym zamkiem,
- dwie kieszenie z dwustronnym nieprzemakalnym zamkiem po bokach,
- kod produktu: 1300.
Kurtka przeciwdeszczowa Snickers 1300 FlexiWork to doskonała propozycja dla osób szukających lekkiej kurtki typu shell do ciężkich zadań. Wzmocniona włóknami rip-stop oraz dodatkowymi panelami CORDURA® na łokciach dobrze sprawdzi się w pracach wysokościowych, budowlanych. Przednie kieszenie z długimi zamkami są łatwe w obsłudze również w szelkach wysokościowych (rozwiązanie popularne w odzieży alpinistycznej). Obszerny kaptur z łatwością pomieści kask ochronny. Po godzinach możesz używać kurtkę Snickers 1300 do aktywności sportowych i outdorowych do czego również świetnie się nadaje.
Sprawdź inne produkty z kategorii kurtki robocze.
Wiatroodporny
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Kurtka Snickers 1102 AllroundWork 37.5® z kapturem
Często wybierane do tego produktu: