Engelbert Strauss Evertouch rękawice ocieplane
Engelbert Strauss Evertouch rękawice robocze
Model: Evertouch
Materiał: nitryl
Nr katalogowy: 76158(07-11)
Wymagania: zgodne z normą EN388
Wodoodporny nitryl na zimowe prace
Doskonałej jakości rękawice robocze zimowe, ocieplane. Część chwytna powleczona cienką warstwą niezwykle wytrzymałego i odpornego na przetarcia nitrylu. Rękawica mimo bardzo dobrej ochrony dłoni nie straciła na elastyczności i wygodzie użytkowania. Nitrylowa powłoka jest całkowicie wodoodporna. Nitryl wykazuje również bardzo dobrą odporność na oleje i smary dzięki czemu można stosować je do prac przy silnikach, częściach maszyn.
Engelbert Strauss Evertouch rękawice robocze do pracy w temperaturach ekstremalnych
Rękawice Evertouch zostały zaprojektowane do pracy w niskich temperaturach. Nitrylowa powłoka została od środka ocieplona delikatnym, ale gwarantującym komfort termiczny futerkiem. Elastyczny ściągacz na nadgarstku. Zakończony czarną lamówką.
Cechy produktu:
- wykonane z wytrzymałego nitrylu,
- elastyczne i wygodne w użytkowaniu,
- wodoodporne wzdłuż całej powłoki nitrylowej,
- przeznaczone do pracy w niskich temperaturach,
- od środka ocieplone delikatnym futerkiem,
- elastyczny ściągacz w nadgarstku.
Uwaga! Zdjęcia poglądowe. Produkt może różnić się wzorem loga producenta.
Zobacz też pozostałe rękawice dostępne w naszej ofercie.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: