Rękawice Kyorene 01-101
Model: 01-101
Materiał: tkanina z włókien grafenu
Powleczenie: pianka nitrylowa
Wymagania: CE, EN 420, EN 388, EN 407
Odporne na przecięcia, ścieranie i czynniki termiczne
Innowacyjne rękawice ochronne wykonane z nanotkaniny wykonanej z grafenu. Oblane pianką nitrylową w części chwytnej. Bezszwowe, odporne na uszkodzenia mechaniczne, niezwykle elastyczne i wygodne. To zupełnie nowa jakość na rynku rękawic roboczych. Rękawice Kyorene cechuje doskonała chwytność. Zarówno tkanina jak i powleczenie mają podwyższoną odporność na ścieranie. Wreszcie możesz pracować bez obaw o swoje dłonie. Zapewnij sobie szeroką ochronę dzięki wszechstronnym rękawicom Kyorene - odpornym na przecięcia, ścieranie i czynniki termiczne. Dodatkowo w rękawicach zastosowano innowacyjne rozwiązania antybakteryjne, dzięki czemu dłużej zachowują one świeży i przyjemny zapach, a dłonie utrzymywane są w komfortowej atmosferze. Produkt zakończony elastycznym ściągaczem w nadgarstku. Włókna rękawic Kyorene 01-101 posiadają zwiększoną odporność na przecięcia, dzięki czemu uzyskały 2 punkty w testach odporności na przecięcia. Rękawice Kyorene doskonale radzą sobie również z czynnikami termicznymi - posiadają certyfikat w zakresie normy EN 407.
Rękawice Kyorene 01-101 cechy produktu:
- wykonane z grafenu,
- odporne na uszkodzenia mechaniczne,
- odporne na przecięcia,
- dodatkowo oblane pianką nitrylową w części chwytnej,
- bezszwowe, elastyczne i wygodne, - zapewniają doskonałą chwytność,
- zakończone elastycznym ściągaczem w nadgarstku,
- pokryte od środka antybakteryjna powłoką dla lepszej higieny.
Chcesz wiedzieć więcej na temat artykułów i akcesoriów BHP? Zaglądnij na nasz blog!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: