Pasek do spodni Snickers 9071 AllroundWork
Snickers Workwear

Pasek do spodni Snickers 9071 AllroundWork

119,99 zł

Najniższa cena produktu 119,99 zł z dnia 24.02.2024

Kolor
  • Niebieski
  • Czarny
  • Szary
  • Granatowy
Ilość

  W magazynie, wysyłka natychmiast

Dostawa od 0 zł

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 12 punktów o wartości 1,00 zł

Niezwykle wytrzymały pasek do spodni Snickers Workwear 9018 z kolekcji AllroundWork, dzięki nowoczesnemu designowi doskonale sprawdzi się zarówno do pracy, jak i na co dzień.

Cechy produktu:

  • bardzo wytrzymały,
  • nowoczesny design,
  • gumowana, metalowa klamra,
  • rozmiar uniwersalny,
  • 40 mm szerokości,
  • materiał: 100% poliester,
  • kod producenta: 9071.

Wysokiej jakości pasek do spodni Snickers 9018 z serii AllroundWork wyróżnia się minimalistycznym i nowoczesnym wyglądem. Niezwykle wytrzymały w uniwersalnym rozmiarze. Wyposażony jest w metalową, gumowaną sprzączkę w matowym kolorze, która zdejmowana jest do regulacji długości. Szerokość tego modelu wynosi 40 mm. Pasek Snickers 9018 to doskonały wybór zarówno do pracy, jak i na co dzień.

Zobacz także dostępne w naszej ofercie spodnie robocze Snickers.

Szczegóły Produktu

7332515277060

Opis

Kolekcja
AllroundWork

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl