Spodnie przeciwdeszczowe shell AllroundWork Snickers 6901
Spodnie przeciwdeszczowe shell AllroundWork Snickers 6901 cechy produktu:
- Wodoszczelne 2-warstwowe spodnie typu shell z klejonymi szwami
- Wstępnie profilowane nogawki i ergonomiczny krój
- Wzmocnienia krawędzi nogawek z 3-warstwowego materiału Cordura®
- Wygodne długie zamki boczne na nogawkach ułatwiające zakładanie i zdejmowanie spodni przez nałożone buty
- Odblaskowe detale zwiększające widzialność i bezpieczeństwo
- Wykonane z wodoszczelnego, oddychającego 2-warstwowego materiału typu shell (100% poliamid, 145g/m²)
- Wzmocnienia wykonane z 3-warstwowego materiału Cordura® (315g/m²)
- Podszewka: 100% poliester (67g/m²)
- Odporność na przenikanie wody: 5.000 mm, oddychalność: 5.000 g/m²/24h
Dlaczego warto wybrać te spodnie?
Spodnie Snickers to idealne rozwiązanie do pracy w każdych warunkach pogodowych. Dzięki wodoodpornej konstrukcji i wzmocnieniom z Cordury®, zapewniają niezawodną ochronę przed deszczem przez cały rok. Wygodne długie zamki boczne i ergonomiczny krój gwarantują komfort i swobodę ruchów, nawet podczas intensywnego wysiłku. Odblaskowe detale poprawiają widoczność, zwiększając bezpieczeństwo w trudnych warunkach oświetleniowych.
Wiatroodporny
Wodoodporny
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
HULTAFORS GROUP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Santocka 39
71-083 Szczecin
office@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...