Snickers Workwear
Spodnie robocze elastyczne Snickers 6593 z nakolannikami Capsulized™
- NOWOŚCI
Najniższa cena produktu 549,99 zł z dnia 27.04.2024
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 549,99 zł z dnia 27.04.2024
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 55 punktów o wartości 5,50 zł
Spodnie robocze Snickers 6275 to pełna swoboda ruchów i ochrona przed warunkami atmosferycznymi dzięki w pełni elastycznemu materiałowi, który jest jednocześnie wiatroszczelny. Dopasowany krój slim fit i profilowane nogawki zadowolą nawet najbardziej wymagających użytkowników.
Spodnie robocze Snickers 6275 to nowy model z kolekcji AW23 od Snickers Workwear. Spodnie w pełni elastyczne wykonane z wiatroszczelnego materiału który rozciąga się w 4 kierunkach zapewniając pełną swobodę ruchów i ochronę przed trudnymi warunkami atomosferycznymi. Praktyczne worki kieszeniowe z pętlami do mocowania narzędzi oraz kieszenią zapinaną na zamek (rozwiązanie znane ze spodni Snickers 6940). Jeśli dobrze czułeś się w spodniach 6241 to koniecznie musisz wypróbować nowy model Snickers 6275 który zachwyca wygodą i wyglądem. Spodnie rekomendujemy przede wszystkim dla osób pracujących na zewnątrz, jednak wykonujący pracę wewnątrz również docenią ich wygodę i dopasowany krój.
Sprawdź inne modele spodni roboczych w naszej ofercie.
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|