Spodnie robocze Dassy Liverpool
Najniższa cena 154,99 zł z dnia 04.12.2023
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 15 punktów o wartości 2,00 zł
Spodnie robocze Dassy Liverpool
Materiał: 65% poliester, 35% bawełna
Gramatura: 245 g/m2
Szwy: potrójne
Spodnie robocze Dassy Liverpool - trwałe i komfortowe
Spodnie Dassy Liverpool wykonane z trwałego materiału o wysokiej gramaturze i solidnym splocie. Uszyte w klasycznym kroju regular fit. Kieszenie montażowe z pętlami na dodatkowe narzędzia. Liczne kieszenie - przód, nogawki, tył. Potrójne szwy gwarantują niezrównaną trwałość połączeń. System elastycznego pasa pozwala na noszenie spodni bez użycia paska, a dodatkowa regulacja obwodu pasa pozwala dopasować spodnie idealnie do sylwetki. Spodnie uszyte tak, by zapewnić maksymalną wygodę i ergonomię ruchów dla Ciebie.
Cechy produktu:
- solidny materiał,
- kieszenie montażowe na narzędzia,
- duża ilość kieszeni,
- potrójne szwy,
- elastyczny pas, aby nosić spodnie bez paska.
Zobacz inne spodnie robocze dostępne w ofercie Baltic BHP!
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Połączenie materiałów
- Krój
- Regular
- Spodnie elastyczne
- Nie
- Cechy dodatkowe spodni
- Elastyczny pas
Wzmocnione szwy
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|