Engelbert Strauss e.s. szalik wielofunkcyjny
Engelbert Strauss e.s. szalik wielofunkcyjny ochronny
Materiał: 85% poliester/15% elastan
Rozmiar: uniwersalny
Nr katalogowy: 7810114
Engelbert Strauss e.s. szalik wielofunkcyjny do specjalnych zadań
Dwustronny, wykonany z termoaktywnego materiału szalik ochronny wielofunkcyjny. Elastyczny materiał doskonale dopasowuje się do ciała i chroni przed zimnem. Wykonany bez szwów. Włókna wykonane w technologii Fibertwin gwarantują rewelacyjne parametry oddychalności i jednocześnie bardzo dobrą izolację termiczną. Od wewnętrznej strony komin został obszyty ciepłym i delikatnym polarem, by nie podrażniać skóry twarzy i szyi. Materiał z którego wykonano komin bardzo szybko schnie i utrzymuje ciepło, dzięki czemu jest to rewelacyjna propozycja na niskie, zimowe temperatury. Może być używany jako: szalik, kominiarka, czapka, chusta ochronna, bandana.
Engelbert Strauss e.s. szalik wielofunkcyjny cechy produktu:
- doskonały jako: szalik, kominiarka, czapka czy bandana,
- wykonany bez szwów,
- dobra odchylność i izolacja termiczna,
- od wewnątrz obszyty ciepłym polarem.
Chcesz wiedzieć więcej na temat akcesoriów i artykułów z branży BHP? Zerknij na nasz blog!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Snickers spodnie robocze FlexiWork+ 6902 z workami kieszeniowymi
Często wybierane do tego produktu: