• Rękawice Snickers 9319 Flex Sense
  • Nowy

Rękawice Snickers 9319 Flex Sense

64,99 zł
Oszczędzasz: -39%
39,99 zł
Regularna cena: 64,99 zł Najniższa cena: 39,99 zł
10
9
10
11
Zobacz tabelę rozmiarów

ROZMIARDŁUGOŚĆ DŁONI [CM]
7 17,1
8 18,2
9 19,2
10 20,4
11 21,5
Zobacz tabelę rozmiarów

ROZMIARDŁUGOŚĆ DŁONI [CM]
7 17,1
8 18,2
9 19,2
10 20,4
11 21,5
Ilość
Dostępny produkt z innymi opcjami
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  4 punktów  o wartości  0,80 zł

Rękawice Snickers 9319 Flex Sense

Model:  9319 Flex Sense

Wymagania: zgodne z normą EN 388 oraz EN 511


Snickers 9319 Flex Sense - ciepło i ochrona w niesprzyjających warunkach

Rękawice Snickers 9319 Flex Sense to pewny wybór dla osób na stanowisku pracy zagrożonych wilgocią i zimnem. Wykonana z lekkiej dziany rękawica powleczona w części chwytnej pianką lateksową jest niezwykle lekka i elastyczna, a dodatkowo zapewnia pewny chwyt.

Rękawice Snickers 9319 Flex Sense wykonane zostały w technologii bezszwowej, dzięki czemu podczas pracy nie będziesz czuł uciskania czy uwierania przez szwy rękawicy. W środku rękawice Flex Sense wyłożone zostały poliestrową ociepliną, która zapewni Twoim dłoniom komfort cieplny. Dzięki otwartej części wierzchniej rękawicy (brak powleczenia), rękawice dobrze oddychają i odprowadzają nadmiar wilgoci z dłoni.

Rękawice Snickers 9319 Flex Sense cechy produktu:

  • część chwytna rękawic powleczona spienionym lateksem,
  • technologia bezszwowa,
  • miękkie ocieplenie zapewnia komfort termiczny dłoni
  • mankiet ze ściągaczem

Zobacz wszystkie rękawice robocze w ofercie Baltic BHP!

0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.