Engelbert Strauss Comfort Plus rękawice ocieplane
Engelbert Strauss Comfort Plus rękawice ocieplane
Model: Comfort Plus
Materiał: poliamid/winyl
Długość: 25 cm
Nr katalogowy: 76456(08-11)
Wymagania: EN 388:2003 (3231), EN 511:2006 (ochrona przed zimnem 010)
Engelbert Strauss Comfort Plus dla ochrony przed zimnem
Winylowe i ocieplane rękawice robocze niemieckiej marki Engelbert Strauss. Wykonane zostały z dzianiny poliamidowej z izolacją termiczną z wełny. Część chwytna pokryta pianką winylową. Bardzo wytrzymałe, umożliwiają pracę nawet podczas chwytania mokrych lub wilgotnych rzeczy. Jednocześnie zapewniają zachowanie zręczności w dłoniach. Produkt oddychający, nie poci dłoni podczas użytkowania. Zakończony elastycznym ściągaczem i czarną lamówką. Wewnątrz ocieplenie z wełny w kolorze żółtym. Na zewnętrznej stronie rękawicy logo firmowe. Długość modelu Comfort Plus to 25 cm. Rękawice spełniają normy EN 388:2003 w zakresie zagrożeń mechanicznych i fizycznych, a także EN 511:2006 ochronę przed zimnem.
Engelbert Strauss Comfort Plus Cechy produktu:
- rękawice wykonane z winylu i poliamidu,
- od środka ocieplone izolacją termiczną z wełny,
- wytrzymałe i oddychające,
- zakończone elastycznym ściągaczem i lamówką,
- dobra chwytność w wilgotnym środowisku,
- na zewnętrznej stronie produktu logo firmowe.
Zobacz też pozostałe rękawice robocze dostępne w naszej ofercie.
Pytania
Czy rozmiar 9 dostanę?
Nowa dostawa jest już w drodze do nas. Powinny być koło piątku 25.11
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: