Spodenki robocze Snickers 6143 Stretch
Najniższa cena 289,99 zł z dnia 04.12.2023
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 29 punktów o wartości 3,00 zł
Spodenki robocze Snickers 6143 Stretch
Model: AllroundWork Stretch
Materiał: 2-stronnie rozciągliwy materiał twill: 47% bawełna, 31% poliester, 22% elastan; 4-stronnie rozciągliwa tkanina: 91,5% poliamid, 8,5% elastan. Wzmocnienia: 100% Cordura®.
Gramatura: 237 g/m²
Numer katalogowy: 6143
Spodenki robocze Snickers 6143 Stretch - wygoda i wytrzymałość
Lekkie szorty wykonane z rozciągliwego materiału o wysokiej odporności na rozdarcia. Dzięki zastosowaniu elastycznych tkanin szorty te zapewniają wyjątkowy komfort i swobodę poruszania, dlatego sprawdzą się przy wielu różnych pracach, także tych wymagających kucania czy wchodzenia po drabinie. Oprócz standardowych kieszeni model ten wyposażony został w kieszeń cargo, a także kieszeń z mocowaniem na nóż. Dodatkowe wzmocnienia z materiału Cordura zwiększają wytrzymałość produktu.
Spodenki robocze Snickers 6143 Stretch cechy produktu:
- wykonane z elastycznych materiałów,
- rozciągliwe wstawki z tyłu i w kroku,
- wzmocnienia z materiału Cordura,
- praktyczne kieszenie, w tym kieszeń cargo i kieszeń z mocowaniem na nóż.
Zobacz inne spodenki robocze dostępne w ofercie Baltic BHP!
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Połączenie materiałów
- Krój
- Slim fit
- Spodnie elastyczne
- Tak
- Cechy materiału
- Elastyczny
- Cechy dodatkowe spodni
- Wzmocnienia z Cordury
- Kolekcja
- AllroundWork
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|