Snickers Workwear

    Spodnie robocze Snickers 6271 Full Stretch

    549,99 zł
    Powiadom mnie o dostępności
    Kolor
    • Czarno-szary
    Rozmiar
    Zobacz tabelę rozmiarów
    Zobacz tabelę rozmiarów

    DŁUGOŚĆ STANDARDOWA
    ROZMIARB. OBWÓD PASA [CM]C. OBWÓD BIODER [CM]D. DŁUGOŚĆ WEWNĘTRZNA NOGAWKI [CM]
    44769282
    46809682
    488410082
    508810482
    529210882
    549611282
    5610011682
    5810412082
    6011212882
    6212013682
    6412814482

    DŁUGOŚĆ SHORT
    ROZMIARB. OBWÓD PASA [CM]C. OBWÓD BIODER [CM]D. DŁUGOŚĆ WEWNĘTRZNA NOGAWKI [CM]
    88769276
    92809676
    968410076
    1008810476
    1049210876
    1089611276
    11210011676
    11610412076
    12011212876
    12412013676

    DŁUGOŚĆ LONG
    ROZMIARB. OBWÓD PASA [CM]C. OBWÓD BIODER [CM]D. DŁUGOŚĆ WEWNĘTRZNA NOGAWKI [CM]
    146809688
    1488410088
    1508810488
    1529210888
    1549611288
    15610011688
    15810412088
    16011212888
    16212013688

    Nasze wskazówki doboru rozmiarów

    Pamiętaj, jeśli nie trafisz z rozmiarem, zawsze możesz zwrócić do nas zakupione produkty i masz na to aż do 101 dni*! Skorzystaj z superłatwego zwrotu za pośrednictwem strony szybkiezwroty.pl lub odeślij do nas zwracany produkt we własnym zakresie.


    Ważne przy wyborze rozmiaru odzieży


    Jak zmierzyć się w klatce piersiowej?
    Centymetrem krawieckim zmierz obwód w najszerszym miejscu klatki piersiowej. Pomiaru dokonaj w bieliźnie, cienkiej koszulce itd. - gruba bluza może zafałszować wynik.

    Jak zmierzyć się w pasie? Zapomnij o pomiarach metrówką, to niestety nie zda egzaminu. Weź centymetr krawiecki i zmierz obwód Twojego pasa w miejscu gdzie zazwyczaj nosisz spodnie. Sprawdź czy oglądane spodnie posiadają regulacje w pasie lub system elastycznego pasa i weź to pod uwagę dokonując pomiarów i wyboru rozmiarów.
    Jak zmierzyć się w biodrach? Niektórzy producenci podają dodatkową wartość w tabelach rozmiarów - jest to obwód bioder. Centymetrem krawieckim zmierz obwód w najszerszym miejscu. Pomiaru dokonuj w bieliźnie - spodnie np. z workami kieszeniowymi mogą zafałszować wynik.
    Jak mierzyć długość nogawki? Połóż swoje spodnie na płasko i zmierz odległość od kroku do końca nogawki centymetrem lub miarką. Zapamiętaj wynik i porównaj go z długościami nogawek przedstawionymi w tabeli. W ten sposób zdecydujesz czy wybrać rozmiar standardowy, skrócony czy wydłużony.


    Ważne przy wyborze rozmiaru butów


    W przypadku butów roboczych, w których spędzamy większą część dnia, wybór właściwego rozmiaru jest szczególnie ważny. Oto nasze wskazówki:

    Załóż skarpetę, którą będziesz nosić z obuwiem (zwłaszcza jeśli stosujesz grubsze skarpety, np. turystyczne), a następnie połóż stopę na kartce A4 umieszczonej na podłodze i obrysuj jej kształt. Długość odcinka pomiędzy krawędzią pięty, a najdalej wysuniętym palcem porównaj z tabelą rozmiarów producenta.
    Zwróć uwagę, że podnosek w obuwiu roboczym ogranicza możliwość „rozbicia” się buta.
    Znaczenie ma także pora pomiaru – wieczorem stopa jest większa niż rano, dlatego zalecamy pomiar na koniec dnia pracy.


    INSTRUKCJA POMIARU STOPY


    Jeśli masz wątpliwości jak dokonać pomiaru stopy możesz skorzystać z naszego wzoru do pomiaru, który znajdziesz klikając w link zamieszczony wyżej "instrukcja pomiaru stopy".  Najczęściej dzięki tym krokom naszym Klientom udaje się dobrać idealny rozmiar.

    Ilość

      Obecnie brak na stanie

    Dostawa od 0 zł

    Do 101 dni na darmowy zwrot

    Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 165 punktów o wartości 17,00 zł

    Całkowicie elastyczne spodnie robocze Snickers 6271 Full Stretch, wyposażone w pojemne worki kieszeniowe. Ten nowy model spodni roboczych zapewnia niesamowity komfort i swobodę ruchów, niezależnie od wykonywanej pracy.

    Spodnie robocze Snickers 6271 Full Stretch AllroundWork w wersji z pojemnymi workami kieszeniowymi. Wykonane z 4-kierunkowo rozciągliwego materiału - są całkowicie elastyczne i nie ograniczają swobody ruchów. W obszarze kolan wzmocnione panelami z Cordury, dla większej wytrzymałości i odporności na zużycie. Funkcjonalność spodni zwiększają liczne kieszenie i uchwyty na narzędzia, w tym także worki kieszeniowe ze wzmocnieniami z Cordury. Wygodę pracy zwiększa system ochrony kolan KneeGuard zgodny z normą EN14404. Dzięki profilowanym nogawkom i zastosowaniu elastycznego materiału spodnie robocze Snickers 6271 Full Stretch są doskonale dopasowane. To całoroczny model, który sprawdzi się zarówno do codziennej pracy, jak i do zadań specjalnych.

    Spodnie robocze Snickers 6271 Full Stretch cechy produktu:

    • całkowicie elastyczny, 4-kierunkowo rozciągliwy materiał,
    • pojemne worki kieszeniowe ze wzmocnieniami z Cordury,
    • system ochrony kolan KneeGuard ze wzmocnieniem z Cordury,
    • liczne kieszenie i uchwyty na narzędzia,
    • profilowane nogawki,
    • doskonałe do każdego typu pracy,
    • nie ograniczają swobody ruchów,
    • dopasowany krój,
    • skład: 91,5% poliamid, 8,5% elastan; 250 g/m²; wzmocnienie I: 100% poliester CORDURA® 320 g/m²; wzmocnienie II: 100% poliamid CORDURA® 205 g/m².


    Zobacz inne ubrania robocze Snickers w ofercie Baltic BHP!

    Szczegóły Produktu

    7332515356482

    Opis

    Materiał
    Syntetyczny
    Krój
    Slim fit
    Spodnie elastyczne
    Tak
    Cechy materiału
    Elastyczny
    Cechy dodatkowe spodni
    Kieszenie na nakolanniki
    Worki kieszeniowe
    Wzmocnienia z Cordury
    Kolekcja
    AllroundWork

    Reklamacja - najważniejsze informacje

    • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
    • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
    • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
    • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
    • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
    • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


    Najczęściej zadawane pytania:


    1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

    Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



    2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

    Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



    3. Jak wygląda proces reklamacji?

    Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



    4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

    Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



    5. Ile trwa reklamacja?

    Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



    6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

    Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



    7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

    Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

    • Nazwa : Do 101 dni na zwrot
    • Opis

      Najważniejsze informacje:

      • Czy mogę zwrócić produkt? Tak. Bez podawania przyczyny.
      • Czy mogę wymienić produkt? Tak. Możesz zwrócić produkt i złożyć kolejne zamówienie.
      • Ile czasu mam na zwrot? Do 101 dni, jeśli jesteś zarejestrowanym Klientem (po 14 dniach możesz odesłać tylko produkty nieużywane, z metkami i w oryginalnym opakowaniu). Jeśli jesteś Klientem niezarejestrowanym - przysługuje Ci ustawowe prawo do odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
      • Czy zwrot jest darmowy? Tak, dla zarejestrowanych klientów. 
      • Czy przy zakupie na fakturę mogę zwrócić produkt? Tak. 
      • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie. Wystarczy inny dowód zakupu lub zwrot przez konto na sklepie. 
      • Ile czasu muszę czekać na zwrot środków? Zazwyczaj 3-4 dni. Maksymalnie do 14 dni od otrzymania przez nas kompletu informacji i produktu.


      Najczęściej zadawane pytania:

      1. Ile czasu mam na zwrot produktu?

      Jeśli jesteś Klientem zarejestrowanym w Sklepie, produkt możesz zwrócić w terminie do 101 dni, o ile jest on nieużywany, z oryginalnymi metkami oraz elementami zabezpieczającymi i w oryginalnym opakowaniu. Standardowo, zgodnie z obowiązującymi przepisami przysługuje Ci do 14 dni na odstąpienie od umowy (zwrot).



      2. Jak dokonać zwrotu?

      Zwrotu możesz wygodnie dokonać przez system sklepu. Klient zarejestrowany dokonuje zwrotu w tym miejscu: zwrot dla zarejestrowanych klientów. Klient nie zarejestrowany może dokonać zwrotu w tym miejscu: zwrot dla niezarejestrowanych. Wybierz numer zamówienia i produkty do zwrotu, uzupełnij kilka informacji i gotowe, nie musisz wypełniać żadnych formalności. 



      3. Jak dokonać wymiany?

      Możesz wymienić produkt w ten sposób, że zwrócisz produkt którego nie chcesz zatrzymać i zamówisz nowy. Możesz poczekać na zwrot środków przed złożeniem kolejnego zamówienia lub od razu zamówić kolejny. 



      4. Czy muszę coś płacić za zwrot?

      Zarejestrowani klienci nie płacą za zwrot. 



      5. W jaki sposób i w jakim czasie otrzymam zwrot środków?

      Zwrot otrzymasz od nas w ciągu 3-4 dni roboczych od zweryfikowania otrzymanej od Ciebie paczki. Maksymalnie może nam to zająć 14 dni. Zwrot środków otrzymasz w taki sposób w jaki płaciłeś za zamówienie. Jeśli zamówienie opłaciłeś za pobraniem, wówczas zwrot otrzymasz na konto bankowe podane w formularzu. 



      6. Zwróciłem paczkę i nie otrzymałem pieniędzy. Dlaczego?

      Jeśli nie otrzymałeś od nas zwrotu środków, sprawdź swoją skrzynkę e-mail oraz powiadomienia na telefonie. Prawdopodobnie w formularzu zwrotu brakuje wymaganych danych.

    • Kliknij tutaj aby uzyskać więcej informacji