Snickers Czapka Polarowa 9030 FlexiWork
Snickers Czapka Polarowa 9030 FlexiWork
Model: 9030
Materiał: 100% poliester
Rozmiar: uniwersalny
Snickers Czapka Polarowa 9030 FlexiWork - wyróżnij się z tłumu
Większość ciepła ucieka przez głowę i to od niej należy zacząć jeśli chcemy dbać o zachowanie komfortu termicznego naszego ciała podczas pracy i nie tylko. Przede wszystkim elastyczna i lekka czapka 9030 FlexiWork od znanego producenta odzieży roboczej premium firmy Snickers Workwear. Doskonale nadaje się jako ochrona przed zimnem. Będzie także doskonałym produktem do wyróżnienia się z tłumu - widoczne z daleka logo jasno pokazuje, że nosząca tą czapkę osoba dba o to jak wygląda. Pamiętaj że jak Cię widzą tak Cię piszą, dlatego zaufaj profesjonalnej odzieży roboczej od Snickers Workwear. Czapka jest rozciągliwa, z zewnątrz gładka, natomiast w środku znajduje się bardzo ciepły i przyjemny w dotyku polar, który przypadnie do gustu każdemu użytkownikowi.
Snickers Czapka Polarowa 9030 FlexiWork cechy produktu:
- wykonana z ciepłego poliestru,
- rozmiar uniwersalny,
- dostępna w kolorze czarnym,
- wyraziste logo Snickers.
Sprawdź również inne produkty Snickers Workwear w ofercie balticbhp.pl!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: