Komin wielofunkcyjny Snickers 9022 Merino
Wielofunkcyjny komin Snickers 9022 Merino wykonany w 100% z naturalnej wełny merino. Idealny na chłodne dni zarówno do pracy, jak i do użytku codziennego.
Cechy produktu:
- uniwersalny rozmiar,
- antybakteryjny,
- przyjemny w dotyku,
- doskonale chłonie wilgoć,
- może być używany jako szalik, czapka, opaska na głowę,
- gumowa naszywka na froncie,
- materiał: 100% wełna merino o gramaturze 160 g/m2,
- kod producenta: 9022.
Komin wielofunkcyjny Snickers 9022 Merino wykonany jest w 100% z antybakteryjnej wełny merino. Świetnie chłonie wilgoć zapewniając suchość na ciele. Antybakteryjne właściwości materiału niwelują powstawanie przykrego zapachu. Komin uniwersalny miękki i cienki, a zarazem gwarantujący niezwykłe ciepło. Może być używany na wiele sposobów, np. jako opaska na głowę, szalik czy czapka. Wykonany z przyjemnego w dotyku materiału. Ozdobiony gumową naszywką z symbolem marki Snickers Workwear. Świetnie sprawdzi się do codziennego użytku.
Sprawdź inne kominy i kominiarki robocze dostępne w ofercie Baltic BHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: