Kurtka Snickers 8101 37.5
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 48 punktów o wartości 4,80 zł
Podstawą udanej pracy w mroźne dni jest dobrze dobrana odzież robocza. Kurtka Snickers 8101 to doskonałe dopełnienie zimowego stroju - zapewnia optymalny komfort termiczny w zmiennych warunkach.
Kurtka Snickers 8101 37.5 cechy produktu:
- zapewnia komfort termiczny i dobrą wentylację,
- nowoczesna wyściółka w technologii 37,5,
- sportowy fason,
- wzmocnienia z Cordury,
- zapinana na zamek błyskawiczny,
- z wysoką stójką,
- mankiety z otworem na kciuk,
- profilowane rękawy,
- przedłużany tył,
- praktyczne kieszenie,
- skład: materiał główny: 100% poliamid; 67 g/m²; wyściółka: 100% poliester 37.5®; 140 g/m²; wzmocnienie: 88% poliamid CORDURA®, 12% elastan; 270 g/m²; materiał kontrastowy: 90% poliester, 10% elastan; 220 g/m².
Kurtka Snickers 8101 37.5 - komfort i nowoczesność
Kurtka Snickers 8101 zaprojektowana z użyciem innowacyjnej technologii 37,5 zapewnia nie tylko ciepło, ale także dobrą wentylację, dzięki czemu jest niesamowicie komfortowa nawet podczas intensywnej pracy. Nowoczesny design ze wstawkami z kontrastowego materiału oraz wzmocnieniami z Cordury. Zapinana na zamek błyskawiczny z ochroną podbródka, wyposażona w wysoką stójkę zabezpieczającą przed wiatrem i chłodem. Długie, elastyczne mankiety z otworami na kciuk oraz profilowane rękawy zwiększają wygodę użytkowania. Praktyczne kieszenie, w tym kieszonka na piersi zapinana na zamek błyskawiczny, z miejscem do znakowania. Lekko przedłużany tył dodatkowo zabezpiecza plecy przed chłodem. Ten sportowy fason sprawdzi się doskonale do pracy i na co dzień.
Zobacz inne kurtki robocze w ofercie Baltic BHP!
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Syntetyczny
- Krój
- Slim fit
- Cechy materiału
- Wiatroodporny
- Kolekcja
- AllroundWork
- Kaptur
- Nie
- Warstwa
- Wierzchnia
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|